اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرضا از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان شهرضا در حوزه‌های مختلف باید به عنوان مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهرستانی و استان، مطرح باشد.

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرضا از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است

علیرضا ذاکراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: بررسی میزان پیشرفت طرح‌های مصوب سفرهای ریاست جمهوری، افتتاح سه طرح صنعتی، بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان و دیدار با مردم به عنوان مهم‌ترین اهداف سفر شهرستانی به شهرضا مطرح است.

وی ادامه داد: سه طرح صنعتی بزرگ که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مورد افتتاح قرار گرفت، می‌تواند گامی در راستای تحقق اهداف بزرگ صنعتی در این شهرستان مطرح باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم تشکیل مجموعه مدیریتی در راستای آغاز عملیات احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرضا گفت: در نشستی که امروز با مجموعه سرمایه‌گذاران و فعالان برجسته اقتصادی برگزار شد تمامی مسائل، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موارد جانبی پیرامون اجرای این طرح به شکل هفتگی تحت عنوان کارگروه تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست مجموعه فرمانداران استان اصفهان در شهرضا بیان کرد: این نشست با هدف معرفی ظرفیت‌های بزرگ شهرستان شهرضا در حوزه‌های مختلف و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

ذاکراصفهانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در شهرضا تصریح کرد: ورزشگاه قدس شهرضا و فاز دوم مجموعه استخر دریا به عنوان دو طرح استراتژیک در حوزه ورزش مطرح است و با وجود اینکه در حال حاضر به لحاظ بودجه‌ای در وضعیت مناسبی قرار نداریم، اما سیاست مجموعه استان در راستای اتمام این دو طرح بزرگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت پیشرفت فیزیکی مجتمع عظیم فرهنگی شهید مدرس گفت: این مجموعه بزرگ می‌تواند به عنوان یک طرح اساسی در حوزه فرهنگ و هنر اثرگذار باشد و بر این اساس انتظار داریم که در آینده نزدیک با اختصاص بودجه مناسب زمینه اتمام این طرح مهیا شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: مسائل و مشکلات شهر منظریه در حوزه مدیریت شهری و نیازهای این شهر در بخش‌های مختلف از مواردی است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در آینده نزدیک نسبت به ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه اقدام شود.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول