اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

مسئولان پروژه‌های نیمه‌تمام منوجان را تکمیل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: مسئولان شهرستان باید پروژه‌های سال گذشته و جاری را پی‌گیری کنند و به اتمام برسانند.

مسئولان پروژه‌های نیمه‌تمام منوجان را تکمیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره به دولتمردان توصیه می‌کردند که کشور را آن چنان آباد کنند و بسازند که نمونه باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان دشمنی خود را با ما کنار نمی‌گذارند، افزود: ما با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، توانایی عمران و آبادانی کشور را در بهترین وضعیت داریم اما آنچه را که باید مد نظر قرار دهند نحوه صحیح مدیریت‌ها است تا این مهم محقق شود.

تشکری تصریح کرد: اگر بتوانیم سرمایه‌گذار غیربومی جذب کنیم، جهش شهرستان بیشتر می‌شود بنابراین باید کارهای جدید را آغاز و نگاه خود را نیز در این زمینه اصلاح کرد.

وی از تشکیل جلسه اتاق بازرگانی در شهرستان منوجان خبر داد و ابراز داشت: در اتاق بازرگانی باید کمیسیون کشاورزی، صنعتی و معدنی و گردشگری تشکیل شود تا بتوانند اشتغال ایجاد کنند.

تشکری با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان باید پروژه‌های سال گذشته و جاری را پی‌گیری کنند و به اتمام برسانند، عنوان کرد: مسئولان باید از پروژه‌های عمرانی بازدید کنند تا کارها بهتر انجام شود.

فرماندار منوجان گفت: با توجه به اینکه تفکر ایرانیان به اعتلای اسلام می‌انجامد، دشمنان در پی این هستند که تفکر اسلامی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بین ببرند.

تشکری بیان داشت: با توجه به پیشرفت‌هایی که ایران به ویژه در سال‌های اخیر داشته است، دشمنان درصدد هستند تا با تمدید تحریم‌ها و فشارهای شدیدتر آن را منزوی نگاه دارند اما همین تحریم‌ها بسیار اثرگذار بوده و نظام از آن سربلند بیرون آمده است.

وی با تأکید بر تبدیل تحریم‌ها به فرصت اذعان داشت: در پی این تحریم‌ها باید توجه به تولیدات داخلی از رونق و شکوفایی بیشتری برخوردار شده و جان تازه‌ای بگیرد تا بتواند در بازارهای جهانی قدرت رقابت پیدا کرده و صادرات افزایش پیدا کند.

تشکری از برگزاری همایش دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد اسلامی واحد منوجان در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در این زمینه مطالعاتی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: باید با نگاه بلندی که نسبت به شهرستان منوجان داریم، تلاش ‌کنیم با برنامه‌ریزی صحیح در ایجاد زیرساخت‌ها به نقطه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/80006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول