اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

دستگاه‌ها آمادگی روبه‌رویی با حوادث را داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن حوادث ما باید همیشه آمادگی لازم برای مواجه شدن با حوادث را داشته باشیم تا در مواقع لزوم با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم.

دستگاه‌ها آمادگی روبه‌رویی با حوادث را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری بعد از ظهر امروز در جلسه حوادث غیرمترقبه این شهرستان اظهار داشت: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن حوادث ما باید همیشه آمادگی لازم برای مواجه شدن با این موارد را داشته باشیم تا در مواقع لزوم با مشکل خاصی روبه‌رو نشویم.

وی با بیان اینکه استان کرمان یک استان زلزله‌خیز است و چندی پیش چند زلزله در این استان رخ داد و در منطقه گاهی زلزله‌های خفیف اتفاق می‌افتد، افزود: جلسه امروز در راستای آمادگی هر چه بیشتر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان جیرفت تشکیل شده تا آمادگی اعضاء بررسی و کنترل و نقاط ضعف برطرف شود.

معناصری با بیان اینکه بروز حادثه قابل پیش‌بینی نیست و همه اداراتی که به نحوی می‌توانند در زمان بروز حادثه کمک کنند، همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: در زمان وقوع سرما و بارش باران لازم است که اداره هواشناسی گزارش‌های لازم را در این زمینه ارائه دهد تا اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه قبل از وقوع حادثه باید تدابیر لازم اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان باید آمادگی لازم برای برقراری امنیت در زمان بروز حادثه برای جان و مال مردم و شرکت نفت هم باید آمادگی کامل را داشته باشد و نهادها و ادارات دولتی هم که نیاز به سوخت در مواقع اضطراری دارند، قبل از بروز حادثه تدابیر لازم را ببینند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت با بیان اینکه مدیریت بحران یک اصل مهم در زمان وقوع حادثه است، گفت: آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اقدامات خوبی در زمینه آموزش مواجهه با حوادث در مدارس برگزار کرده است و باید در صورت لزوم این موارد برای معلمان و دانش‌آموزان بیان شود.

انتهای پیام/80002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول