اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

آمادگی سوادکوه برای مقابله با حوادث پایین است

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: سطح آمادگی ادارات و نهادهای سوادکوه برای مقابله با بحران مقابله با حوادث غیرمترقبه پایین است.

آمادگی سوادکوه برای مقابله با حوادث پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری سوادکوه با انتقاد از تجاوز به حریم رودخانه‌های سوادکوه، اظهار داشت: مسئولان مختلف در جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه‌ها توجه جدی داشته باشند.

فرماندار سوادکوه به تجاوز برخی‌ها به حریم رودخانه اشاره و خاطر نشان کرد: برخی با ورود و تجاوز به حریم رودخانه در آن شالی کاشتند.

وی خواستار دخالت و همراهی ادارات و نهادها در عمل به وظایف خود شد و افزود: ادارات و نهادهای مختلف با توجه به شرح وظایف خود می‌توانند در برخورد با تجاوز به حریم دخالت کنند.

فرماندار سوادکوه با اشاره به زلزله‌خیز بودن نقاط مختلف کشور و حوادث غیرمترقبه در سوادکوه به لزوم آمادگی لازم برای مقابله با آن اشاره کرد و گفت: سطح آمادگی ادارات و نهادهای سوادکوه برای مقابله با بحران مقابله با حوادث غیرمترقبه پایین است.

وی افزود: دفتر فنی برای برگزاری مانورهای مقابله با حوادث طبیعی در سوادکوه برنامه‌ریزی کند.

باقری به جدی بودن ادارات و نهادها در تامین سوخت زمستانی تاکید کرد و گفت: ذخیره‌سازی سوخت برای زمستان در ادارات و نهادهای سوادکوه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه خواستار افزایش سعه صدر و پذیرش انتقادات توسط مسئولان شد و با اشاره به تاکید ائمه معصوم درباره هدیه عیوب به آنان یادآور شد: مسئولان مختلف با افزایش تحمل خود اشکالات خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/86015/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول