اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تعامل سازنده دستگاه‌ها در کاهش حوادث کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وجود بیشترین تعامل میان دستگاه‌ها در کاهش حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این استان خبر داد.

تعامل سازنده دستگاه‌ها در کاهش حوادث کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا عادلی ظهر امروز در مانور طرح ترافیک زمستانی کهگیلویه و بویراحمد، حضور رسانه‌های جمعی و گروهی در انعکاس اجرای این طرح را مهم عنوان کرد و گفت: در قرآن اشاره شده که هر کس بتواند جان یک انسان را نجات دهد به مثابه این است که جان تمام انسان‌ها را نجات داده که توجه به این امر برای تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروهای امدادی به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات باید مشکلات خود را تحمل کرده تا بتوان خدمات در خور شأن و به موقع به آسیب‌دیدگان ارائه دهند تا از برخی عوامل و عوارض حادثه‌زا جلوگیری شود.

وی اولویت مهم دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح ترافیک زمستانی را نجات جان انسان‌ها دانست و اظهار کرد:‌ در تمام مراحل و زمان وقوع حادثه از جمله سیل، زلزله، تصادف و... بعد از نجات افراد باید سطح آسیب‌ها را به حداقل رسانیم.

عادلی ابراز داشت: کسی که به مسافرت می‌رود اهدافی را دنبال می‌کند و توقع دارد که مسیر امنی را طی کند که ممکن است فردی خاص یا هر کسی و به هر طریقی جزئی از سرمایه‌های کشور باشند که از دستگاه‌های امنیتی و خدمات‌رسان انتظاراتی جهت برقراری نظم و امنیت دارند.

این مسئول عنوان کرد: با ظرفیت خوب در سطح کهگیلویه و بویراحمد و میزان تعامل دستگاه‌ها و تمهیدات و مقررات شاهد حداقل آسیب‌های طبیعی و غیر طبیعی در سطح استان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخورد مناسب و محترمانه با سرنشینان و رانندگان بسیار مهم است در صورت اعمال قانون تذکرات لازم با ضوابط و شرایط اعمال و اجرا گردد.

وی حضور شبانه‌روزی در جاده‌ها و جدیت در برخورد با رانندگان متخلف را از ضروریات امر ساماندهی در این طرح عنوان کرد و گفت: آنچه که در ارزیابی‌ها موثر واقع می‌شود رعایت انضباط ظاهری، محیطی، بهداشتی و... بوده که در زمان برخورد مسافرین و مراجعه کنندگان با اکیپ‌ها و واحدها بسیار اثرگذار است.

عادلی ،ضمن تشکر از همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان در این طرح اذعان داشت: امیدواریم در پایان طرح شاهد کمترین تخلفات در سطح جاده‌ها و محیط‌های درون شهری باشیم.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول