اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی کانون بسیج جامعه پزشکی خبر داد

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم هر 6 ماه یکبار

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان زنجان از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم به صورت برنامه‌ریزی شده و هر شش ماه یکبار خبر داد.

اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم هر 6 ماه یکبار

اکبر راشدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعزام یک تیم پزشکی طی روز پنجشنبه به یکی از روستاهای محروم شهرستان ماهنشان اظهار داشت: اعزام اکیپ‌های پزشکی به منظور رسیدگی به امور درمانی مردم در مناطق محروم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم با هماهنگی سپاه انجام می‌شود، افزود: پزشک، پیراپزشک، کارشناس مامایی، یک یا دو تکنسین دارویی، تزریقات و پانسمان و مسئول فرهنگی اعضای اکیپ پزشکی اعزام شده به مناطق محروم استان زنجان هستند.

مسئول فرهنگی کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان استان زنجان از حضور یک روزه اکیپ پزشکی در مناطق محروم در هر اعزام خبر داد و گفت: در آن روز تیم پزشکی به همه مراجعات و نیازهای درمانی پاسخ می‌دهند.

وی تاکید کرد: همه خدمات مورد نیاز درمانی و پزشکی مراجعان به تیم پزشکی جامعه پزشکی در مناطق محروم به صورت رایگان ارائه می‌شود.

راشدین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد اعضای جامعه پزشکی مدیریت درمان استان زنجان گفت: در حال حاضر 155 نفر عضو کانون بسیج جامعه پزشکی هستند.

وی با اشاره به اینکه هزینه اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را سپاه تامین می‌کند، افزود: تیم پزشکی همه نیازهای مراجعان را بدون دریافت هزینه ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول