اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان نظام پزشکی اصفهان:

اجرای عدالت در جامعه پزشکی بزرگ‌ترین هدیه به پزشکان است

خبرگزاری فارس: دبیر سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: اجرای عدالت در جامعه پزشکی هدیه‌ای است که جامعه سلامت می‌تواند به پزشکان بدهد.

اجرای عدالت در جامعه پزشکی بزرگ‌ترین هدیه به پزشکان است

مسعود جوانبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بزرگداشت روز پزشک زمانی است که شرایط کاری خوب و استاندارد برای یک پزشک فراهم شود تا بدون دغدغه فکری و چند شیفت کار کردن به طبابت بپردازد.

وی وجه امتیاز شغلی پزشکی با دیگر مشاغل را در برقراری ارتباط عاطفی با بیمار دانست و افزود: در حرفه پزشکی چون ارتباط انسان با انسان شکل می‌گیرد و از منظر اینکه پزشکان با جمعی از بیماران که بدترین وضعیت روحی را دارند، مرتبطند، ارزش و جایگاه والایی پیدا کردند.  

دبیر سازمان نظام پزشکی اصفهان تصریح کرد: اعتقادی که عامه مردم دارند به اینکه پزشکان افراد پولداری هستند، دلیل گرایش بسیاری از جوانان به رشته پزشکی و حتی آرزوی پزشک شدن در اکثر افراد جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها 3 تا 5 درصد از پزشکان از وضعیت مالی خوبی برخوردارند، اضافه کرد: این در حالی است که درآمد یک پزشک عمومی با یک فرد کارمند تفاوت آن چنانی ندارد.

جوانبخت نمره 20 را به جامعه پزشکی داد و تاکید کرد: پزشکان در شرایط فعلی جامعه و امکاناتی که وجود دارد بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند و باید نمره 20 را به آنها داد.

وی ادامه داد: اگر شاهد مشکلاتی در جامعه پزشکی هستیم به مشکلات سیستم بهداشت و درمان بر می‌گردد و باید آنها پاسخگو باشند.

انتهای پیام/و30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول