اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی به زلزله‌زدگان ارسباران

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: کمک‌های جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی به مردم زلزله‌زده منطقه ارسباران آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری کمک‌های جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی به زلزله‌زدگان ارسباران

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله‌ در آذربایجان‌شرقی و مشکلات متعددی که در این زمینه برای مردم شهرهای زلزله‌زده این استان به وجود آمده است جامعه پزشکی استان آذربایجان‌غربی نیز بر خود وظیفه دید تا با مردم زلزله‌زده آذربایجان احساس همدردی کند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها از صبح دیروز در حال جمع‌‌آوری هستند، تصریح کرد: از ساعت 10 صبح دیروز جمع‌آوری این کمک‌ها آغاز شده است.

فتاحی با بیان اینکه امروز در جمع مردم زلزله‌زده شهرهای آذربایجان‌شرقی حضور خواهم داشت و از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی خواهم کرد، افزود: علاوه بر رسالتی که در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مجلس دارم به عنوان رئیس نظام پزشکی آذربایجان‌غربی نیز بر خود وظیفه می‌دانم در راستای کمک به زلزله‌زدگان قدم هرچند ناچیزی بردارم.

وی با تاکید بر استمرار این کمک‌ها، گفت: در روزهای اول پس از وقوع زلزله کمک‌های مردم و حضور امدادرسان‌ها در این مناطق بیشتر به چشم می‌خورد ولی با گذشت زمان این کمک‌ها کمتر می‌شود و جامعه پزشکی استان نیز در این زمینه پس از چند هفته از وقوع زلزله، کمک‌های مردمی خود را به این منطقه ارسال می‌کند.

رئیس نظام پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های جامعه پزشکی استان در قالب کمک‌های نقدی، اقلام زیستی و بهداشتی، اعلام کرد: هنوز میزان کمک‌های جمع‌‌آوری شده مشخص نیست.

فتاحی در ادامه با اشاره به وقوع سیل در برخی شهرهای آذربایجان‌غربی و مرگ چند تن در این استان، اظهار داشت: تلاش تمام مدیران و مسئولان ذی‌ربط استان در امدادرسانی به سیل‌زدگان آذربایجان‌غربی جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول