اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

مدیریت یکپارچه در دشت قزوین ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: مدیریت یکپارچه در دشت قزوین ضروری است.

مدیریت یکپارچه در دشت قزوین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد‌رضا صفری ظهر امروز در جلسه بررسی تأسیس و تشکیل شرکت‌های سهامی زراعی با اشاره به ضرورت تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی اظهار داشت: شرکت‌های سهامی زراعی یک الگوی توسعه کشاورزی و نظام بهره‌برداری مناسب برای رفع محرومیت‌ها و توانمندسازی کشاورزان تلقی شده و به حساب می‌آید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اشاره به جایگاه ویژه کشاورزی در سطح استان قزوین افزود: با توجه به ویژگی‌های ممتاز دشت قزوین و مستقل شدن ردیف بودجه برای توسعه آن، این دشت لازم است به‌ صورت منسجم و کاملا یکپارچه مدیریت شود که تأسیس شرکت سهامی زراعی به این مهم کمک فراوان و شایانی را می‌کند.

وی با اشاره به سطح زیر کشت و اراضی کشاورزی مناسب در سطح استان قزوین عنوان کرد: مناطق زراعی موجود در نواحی الموت، طارم، حصار ولیعصر و همچنین تعاونی تولید خیار از عرصه‌های مستعد تشکیل شرکت سهامی زراعی بوده و با توجه به اینکه مطالعات اولیه در این مناطق تاکنون توسط این نهاد به انجام رسیده با تلاش و نیز پیگیری‌های دو سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شرکت‌های سهامی زراعی در استان قزوین با برنامه‌ریزی بزودی تأسیس و راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول