اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب، خاک و صنایع وزارت کشاورزی عنوان کرد

عملکرد چشمگیر و بالاتر از نرم جهاد کشاورزی در حوزه آب

خبرگزاری فارس: معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: آبیاری تحت فشار، شبکه‌های فرعی، انتقال آب با لوله و احیای قنوات از فعالیت‌هایی بود که نسبت به سال اول برنامه پنجم از نرم پیش‌بینی صورت گرفته بالاتر و مناسب‌تر بود.

عملکرد چشمگیر و بالاتر از نرم جهاد کشاورزی در حوزه آب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید رحیم سجادی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از حضور جعفر گرجی‌پور با توجه به قابلیت‌های مدیریتی وی در منصب ریاست امور اراضی کشور خرسند هستیم.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر به همت فعالیت‌های دلسوزانه رئیس سابق جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات خوبی به این استان اختصاص داده شد.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت آبی کشور گفت: در سال 89 و 90 با حمایت‌های مجلس و با پیگیری‌های مستمر مسئولان و شخص رئیس‌ جمهور، جهاد کشاورزی شاید برای نخستین بار عملکردهای خود را در چند شاخصه به حد بالایی ارتقا داد.

این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: آبیاری تحت فشار، شبکه‌های فرعی، انتقال آب با لوله و احیای قنوات از فعالیت‌هایی بود که نسبت به سال اول برنامه پنجم از نرم پیش‌بینی صورت گرفته بالاتر و مناسب‌تر بود.

سجادی با ابراز امیدواری در راستای ادامه این روند رو به بالا در سال 91 بیان کرد: استقلال کشور بر اساس امنیت غذایی بوده و با توجه به تحریم‌های صورت گرفته در این حوزه و استقلالی که در پیکره دولت احساس می‌شود ما همچنان پیشگام خواهیم بود.

وی افزود: حفظ نظام و فعالیت صادقانه در آن یک وظیفه عمومی بوده که تا به امروز صادقانه به این وظیفه عمل شده و در ادامه هم با توکل بر خداوند همه کارها را پیش خواهیم برد.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کاردانی مدیرکل جدید جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یعقوب موسوی با توجه به تجربیات و فعالیت‌های علمی خود از نظر اجرایی فردی پرتلاش بوده که با کار و جدیت و حمایت‌های استانی و ملی شاهد موفقیت‌های وی در سنوات آتی خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول