اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کشاورزان

120 طرح به جهاد کشاورزی قلعه‌گنج ارسال شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج گفت: تاکنون 120 طرح توجیهی از سوی کشاورزان قلعه‌گنج به جهاد کشاورزی این شهرستان ارائه شده است

120 طرح به جهاد کشاورزی قلعه‌گنج ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمد یزدان‌خواه عصر امروز در جلسه کارگروه طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان تاکنون 37 پرونده به بانک عامل معرفی شده که تاکنون 13 طرح قسط نخست وام را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: یکی از مشکلات کشاورزی که هنوز وجود دارد بحث ضمانت و وثیقه بانکی است که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

یزدان‌خواه تصریح کرد: تاکنون 120 طرح توجیهی از سوی کشاورزان قلعه‌گنج به جهاد کشاورزی این شهرستان ارائه شده است که 37 طرح به بانک معرفی شده و مابقی در حال بررسی و رفع نواقص هستند.

وی خاطرنشان کرد: طرح بزرگ مجتمع گلخانه‌ای قلعه‌گنج نیاز به مساعدت اداره آبیاری و مدیرکل این مجموعه دارد.

به گزارش فارس، جلسه کارگروه طرح توسعه کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیر بانک کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی قلعه‌گنج تشکیل شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول