اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

کشف نیم کیلو هروئین از یک سوداگر مرگ در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کشف نیم کیلو هروئین از یک سوداگر مرگ در استان زنجان خبر داد.

کشف نیم کیلو هروئین از یک سوداگر مرگ در زنجان

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه قاچاق مواد مخدر توسط متهمی در زنجان شده و کارهای تحقیقاتی را در این زمینه آغار کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات ماموران مشخص شد که متهم با همکاری عوامل مواد مخدر اقدام به تهیه این مواد در اوزان بالا می‌کند، تصریح کرد: ماموران انتظامی در عملیاتی سازماندهی شده محورهای ورودی و خروجی استان را کنترل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده قریب به نیم کیلوگرم مواد مخدر از دو متهم به نام‌های «م-ج»و «م ـ غ» کشف شد، افزود: در حال حاضر عملیات تشدیدی مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری یگان‌های انتظامی استان و اقدامات عملیاتی که انجام می‌شود، شناسایی نقاط آلوده طرح ضربتی برخورد با خرده‌فروشان و معتادان پر خطر در استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، از اقشار مختلف جامعه خواست پلیس را در ریشه‌کنی معضل خانمان‌سوز اعتیاد یاری کنند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول