اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی-امنیتی استاندار اردبیل:

برنامه‌های اردبیل در حوزه مبارزه با مواد مخدر عملیاتی‌تر دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-امنیتی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های سال‌جاری در حوزه مواد مخدر عملیاتی‌تر و کاربردی‌تر دنبال می‌شود.

برنامه‌های اردبیل در حوزه مبارزه با مواد مخدر عملیاتی‌تر دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، عباس دست‌باز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در محل سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای ترک اعتیاد معتادین در جامعه هزینه و نیروی زیادی صرف شده و در این راستا امر پیشگیری باید اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری در سال 91 در بحث مبارزه با مواد مخدر یک رقابت مثبت و حرکتی وسیع به شمار می‌رود و در این خصوص باید در استان و شهرستان‌های تابعه از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات در زمینه  ساماندهی وضع موجود استفاده شود.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به تداوم تشدید برخورد با قاچاقچیان خاطرنشان کرد: اعتیاد و مواد مخدر بزرگ‌ترین معضل در جامعه بوده و برخورد با آن و تلاش در جهت ریشه‌کنی این پدیده شوم تلاش و همکاری همگانی را می‌طلبد.

وی بر تهیه و تدوین نقشه راه جامع استانی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در برنامه پنجم توسعه از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط تأکید کرد و یادآور شد: نقشه راه جامع استانی باید برگرفته از سند ملی و دارای تمامی شاخص‌ها بر اساس فرمت‌های پیش‌بینی شده باشد که این امر با مشارکت فعال تمامی دستگاه‌های اجرایی و بسیج کردن حداکثری توان علمی و تجربی موجود در استان تهیه و تدوین می‌شود.

انتهای پیام/62007/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول