اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: 560 کیلو‌گرم انواع مواد مخدر از 19 باند توزیع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

کشف 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی انواع مواد مخدر از باندهای تهیه و توزیع در استان کشف و در همین زمینه یک‌هزار و 930 نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 141 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده است، افزود: در طول سال باندهای مواد مخدر در استان منهدم می‌‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری یک باند خرید و فروش عتیقه‌جات و زیرخاکی در استان تصریح کرد: 130 قطعه زیرخاکی و عتیقه از این باند به دست آمده است.

وی با بیان اینکه این عتیقه‌جات قدمتی 3 هزار ساله دارد، افزود: پیکرها منقش انسانی و حیوانی از کشفیات نیروی انتظامی از این باند است.

*دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در زنجان

صالحی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که اقدام به خرید و طلاجات می‌کردند، خبر داد و گفت: این باند 45 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به دستگیری یک سارق در اتوبوس‌های شرکت واحد خاطرنشان کرد: این فرد ساکن کرج بوده و با مناسب دیدن فضا در استان سرقت می‌کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کارگران یک کشتارگاه با استفاده از حسن نیت مسئول خود 27 میلیون ریال وجه نقد سرقت کرده بودند، افزود: این کارگران 3 میلیارد به این کشتارگاه خسارت وارد کرده بودند.

وی از دستگیری چند نفر زورگیر که از یک راننده تریلی اقدام به زورگیری کرده بودند، خبر داد و افزود: این افراد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

صالحی با اشاره به کشف باند قاچاق دارو در شهرستان خدابنده افزود: 27 هزار و 127 نوع دارو از این قاچاقچی به دست آمد.

وی از کشف دو مورد احتکار خبر داد و افزود: از دو باند در مجموع 139 تن برنج و شکر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول