اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان

برق‌رسانی به ترمینال جدید کرمان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: برق‌رسانی به ترمینال جدید کرمان انجام می‌شود تا این پروژه هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برق‌رسانی به ترمینال جدید کرمان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت ترمینال جدید کرمان روند ساخت آن را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: پروژه احداث ترمینال جدید شهر کرمان از سال 86 در زمینی به مساحت 10 هکتار آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی کار خود را می‌گذراند.

وی بیان کرد: ساختمان ترمینال در سه طبقه شامل دفاتر فروش بلیط، رستوران و واحدهای تجاری، فست‌فود، هتل و 37 سوئیت ساخته شده و مجهز به پله برقی و آسانسور، آب‌نما و تلویزیون‌های شهری است و در محوطه ترمینال نیز نمازخانه، خوابگاه رانندگان، پاسگاه نیروی انتظامی، سرویس بهداشتی، شهرک تعمیرگاهی شامل تعمیرگاه اتوبوس، کارواش و فروشگاه‌های قطعات یدکی احداث می‌شود.

سعیدی افزود: تاکنون حدود 200 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی برای راه‌اندازی این ترمینال هزینه شده و 25 میلیارد ریال آن تسهیلات و بقیه آورده سرمایه‌گذار بوده است.

وی در مورد حل مشکلات و موانع راه‌اندازی ترمینال جدید کرمان بیان کرد: باید مسیر بلوار شاهد با همکاری شهرداری و دادگستری آزادسازی شود و جدول‌گذاری، آسفالت و ایجاد دوربرگردان توسط شهرداری انجام گیرد.

سعیدی همچنین از برق‌رسانی به پروژه ترمینال جدید کرمان و تأمین روشنایی بلوار شاهد توسط اداره برق شهرستان و برنامه‌ریزی به منظور جابه‌جایی ترمینال قدیم به محل جدید آن خبر داد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول