اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه مسافربری اردبیل:

نبود ترمینال توازن شهری را به هم می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیر پایانه مسافربری اردبیل گفت: نبود ترمینال در مناطق مختلف در حقیقت توازن شهری را به هم می‌زند.

نبود ترمینال توازن شهری را به هم می‌زند

کریم دانش‌پرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نبود ترمینال مسافربری در مناطق مختلف یک نارسایی جدی در حوزه حمل و نقل و ترافیک به وجود می‌آورد که بدون شک وجود پایانه و امکانات مناسب در آن می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات را از بین ببرد.

مدیر پایانه مسافربری اردبیل ادامه داد: با ممنوعیت قانونی تردد اتوبوس‌ها در داخل شهر، پایانه‌ها فضایی مناسب برای حرکت و توقف خودروهای سنگین به ویژه اتوبوس‌هاست که ما در قالب همکاری مشترک با راهور، شهرسازی و حمل و نقل سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

مسافرانی که خارج از ترمینال سوار اتوبوس می‌شوند از پوشش بیمه‌ای بی‌بهره‌اند

دانش‌پرور در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به افرادی که خارج از ترمینال سوار اتوبوس می‌شوند، ابراز داشت: اگر وسایل این افراد گم شود و یا حادثه‌ای برای آنها در طی مسیر رخ بدهد به دلیل نداشتن برگه بلیت از مزایای بیمه برخوردار نمی‌شوند.

مدیر پایانه مسافربری اردبیل از تمام مسافران خواست با حضور در ترمینال و ثبت مشخصات دقیق خود از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند تا بتوانند در صورت بروز حوادث از مزایای آن نیز بهره‌ بگیرند.

وی ادامه داد: با تلاش تعاونی‌ها بهترین اتوبوس‌ها در اردبیل به کارگیری شدند به طوری که در داخل اتوبوس‌ها با توزیع روزنامه و پخش فیلم سعی می‌کنیم محیطی ایمن و همراه با خاطره خوش سفر برای همشهریان فراهم آوریم.

دانش‌پرور در پایان اظهار داشت: احداث پایانه‌ها بسیاری از مشکلات شهری نظیر آلودگی‌های صوتی و هوا، ترافیک‌های شدید و همچنین معطلی مسافران را برطرف کرده و رفت و آمدها را سهولت بخشیده است.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول