اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

مراغه با 250 هزار نفر جمعیت ترمینال مسافربری ندارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 250 هزار نفر جمعیت فاقد ترمینال مسافربری است، افزود: این طرح با اعتبار اولیه 60 میلیارد ریال آغاز شده است.

مراغه با 250 هزار نفر جمعیت ترمینال مسافربری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل صبح امروز در جلسه شورای ترافیک مراغه اظهار کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی و ساماندهی 95 نقطه حادثه‌ساز در سطح شهر و راه‌های منتهی به مراغه با 10 میلیارد ریال اعتبار موجب کاهش تصادف‌های منجر به فوت در مراغه بوده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی موجب شده در دو ماه گذشته هیچ تصادف فوتی در سطح شهر مراغه روی ندهد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: پلیس راهور این شهر نیز به خاطر اجرای طرح‌های ترافیکی، آموزش همگانی و مدیریت صحیح ترافیک در استان نمونه معرفی شده است.

صادقی‌اصل در ادامه، از آغاز احداث ترمینال مسافربری مراغه خبر داد.

وی با بیان اینکه مراغه با 250 هزار نفر جمعیت فاقد ترمینال مسافربری است، افزود: این طرح با اعتبار اولیه 60 میلیارد ریال آغاز شده است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: اجرای طرح ترمینال مسافربری مراغه با اجرای دیوارکشی و محوطه‌سازی آغاز شده و در کمتر از دو سال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه از استقرار پنج اکیپ راهداری برای نگهداری و برف‌روبی جاده مراغه - هشترود و محورهای برف‌گیر روستایی این شهرستان خبر داد.

صادقی‌اصل با بیان اینکه محور مراغه - هشترود از محورهای برف‌گیر و کوهستانی استان است، خواستار استقرار خودروهای مجهز برف خور در این مسیر شد.

انتهای پیام/60007/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول