اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

فعالیت 19 صندوق قرض‌الحسنه و موسسه مالی در کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 19 صندوق و موسسه مالی و اعتباری با 60 شعبه در شهر کرمان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 19 صندوق قرض‌الحسنه و موسسه مالی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی در نشست هماهنگی و تبادل نظر با مسئولان صندوق‌های قرض‌الحسنه و موسسات مالی و اعتباری با موضوع مسائل امنیتی اظهار داشت: این جلسه با هدف رصد کردن مسائل امنیتی صندوق‌ها و موسسات مالی برگزار شده است.

وی افزود: 19 صندوق و موسسه مالی در شهر کرمان وجود دارد که با 60 شعبه در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند و تاکنون بازدیدهای زیادی را از بانک‌ها و برخی صندوق‌های قرض‌الحسنه در این شهر انجام داده‌ایم و این سرکشی‌ها در آینده نیز ادامه می‌یابد.

سعیدی با تاکید بر رعایت مسائل امنیتی و حفاظتی در بانک‌ها و موسسات مالی خواستار رفع هرگونه مشکل و نقص احتمالی در این مجموعه‌ها شد.

فرماندار کرمان بیان کرد: وجود دوربین‌های مدار بسته در داخل و خارج از مکان صندوق، آموزش مداوم نیروهای محافظ، وجود قفل و دیوارهای محکم و مطمئن، بررسی وضعیت ساختمان‌های مجاور و اعلام هرگونه موارد مشکوک از جمله عوامل موثر در افزایش ضریب امنیتی موسسات مالی است.

وی با اشاره به تبعات زیاد ناشی از سرقت‌های مسلحانه افزود: سرقت‌هایی که در بانک‌ها صورت می‌گیرد، معمولا به صورت مسلحانه انجام می‌شود و اینگونه سرقت‌ها علاوه بر خسارات مالی و جانی، اثرات روحی جبران‌ناپذیری هم بر کارکنان، مراجعان و سایر شهروندان ایجاد می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت تقوای الهی، داشتن اخلاق پسندیده، تکریم ارباب‌رجوع، رعایت عدالت و انصاف، شفاف کردن شرایط اعطای تسهیلات برای مراجعان و صداقت از جمله نکاتی است که کارکنان بانک‌ها و موسسات مالی باید همیشه مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول