اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد:

تاسیس صندوق قرض‌الحسنه جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان مراکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان از هفته آینده خبر داد.

تاسیس صندوق قرض‌الحسنه جهاد دانشگاهی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی ظهر امروز در گردهمایی معاون فرهنگی با مسئولان جهاد دانشگاه‌های استان زنجان، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان زنجان دارای 10 مرکز فرهنگی است که در این مراکز برنامه‌های مختلف جهاد دانشگاهی پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته خبرگزاری ایکنای زنجان در رتبه چهارم کشوری قرار داشت، افزود: تا پایان سال جاری تلاش می‌شود تا این رتبه به رتبه سوم کشوری تغییر یابد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و بیان داشت: طی دو روز گذشته دو کارگاه شیطان‌پرستی و عرفان‌های کاذب در زنجان برگزار شد.
وی برگزاری 10 کارگاه را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی واحد زنجان طی دو ماه گذشته عنوان کرد و یادآور شد: فردا نیز یک کارگاه در زنجان برگزار می‌شود.
عباسی از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان مراکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این صندوق تسهیلات لازم را به دانشجویان ارائه می‌کند.
وی اتخاذ رویکرد فرهنگی در همه فعالیت‌ها را مهم‌ترین انتظار مقامات عالی نظام اسلامی از جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت: همه اعضای جهاد دانشگاهی باید با فرهنگ جهادی، در پیشبرد اهداف این مجموعه مؤثر واقع شوند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان دلیل موفقیت واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور را وجود حس تعلق اعضا نسبت به مجموعه جهاد دانست و یادآور شد: بدون شک، هدف همه جهادگران، گام برداشتن در مسیری است که به توسعه کشور در همه زمینه‌ها بیانجامد.
وی استحکام روابط انسانی را به‌ عنوان نخستین اصل در موفقیت هر سازمان و یا مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: رمز موفقیت جهاددانشگاهی، عدم وجود منیت‌ها و تقویت روابط انسانی در همه بخش‌های این مجموعه بوده است که امیدواریم با تداوم این ویژگی، شاهد تسریع در روند توسعه جهاد دانشگاهی باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول