اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته

ثبت‌نام وانت بارها در طرح ساماندهی ستاد سوخت تمدید شد

خبرگزاری فارس: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شهرکرد با صدور اطلاعیه‌ای از فرصت مجدد به رانندگان خودروهای وانت بار ساکن در شهرکرد جهت ثبت در سامانه ستاد سوخت کشور خبر داد.

ثبت‌نام وانت بارها در طرح ساماندهی ستاد سوخت تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اسکندری بعدازظهر امروز در نشست شورای حمل و نقل شهرداری شهرکرد، اظهار داشت: رانندگان وانت باری که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه ستاد شناسایی ناوگان درون شهری نشده‌اند، از امروز بیست و یکم آذرماه به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی شهرداری شهرکرد نسبت به ثبت و وارد کردن مشخصات خودروی خود در سامانه ستاد سوخت کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام در این سامانه، گفت: ارائه اصل و کپی مدارک شناسه خودرو شامل سند مالکیت خودرو، برگ سبز، کارت سوخت، کارت ملی، شناسنامه و سه قطعه عکس برای ثبت نام در این طرح ضروری است.

اسکندری خاطرنشان کرد: این آخرین فرصت برای ثبت نام وانت بارها خواهد بود و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری شهرکرد در ادامه با بیان اینکه روزانه 70 هزار نفر در شهرکرد توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می‌شوند، گفت: به‌دنبال اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و تعیین سهمیه‌بندی سوخت از سوی دولت، موضوع حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردمی مورد توجه است.

وی اذعان داشت: در این میان تاکسی‌ها یکی از امکانات مهم برای تسهیل در حمل و نقل عمومی درون شهری هستند.

اسکندری با اشاره به وجود یک‌هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر اذعان داشت: براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و پلیس راهور ناجا، تاکسی‌های این شهر ساماندهی و برای خدمات‌رسانی آسان‌تر و مطلوب‌تر به مردم دارای مسیرهای مبدأ و مقصد شده‌اند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول