اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود آلودگی هوای اصفهان

نیروگاه‌های برق اصفهان هنوز سوخت مازوت استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود آلودگی هوای اصفهان نیروگاه‌های برق در اصفهان از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

نیروگاه‌های برق اصفهان هنوز سوخت مازوت استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید فولاد گر صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان در این ماه شاهد آلودگی‌ هوای شدید بود، اظهار کرد: همین آلودگی هوا منجر به دو روز تعطیلی در این ماه در اصفهان شد.

وی افزود: هر ساله با بحث آلودگی هوا، فعالیت نیروگاه‌های برق و استفاده از سوخت گاز مطرح می‌شود اما در عمل اقدامی جدی برای آن صورت نمی‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قرار بود نیروگاه‌های برق در فصل زمستان بیشتر از سوخت گاز استفاده کنند و این در حالی است که این نیروگاه‌ها در فصل زمستان و تابستان از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه نیروگاه شهید منتظری از سوخت مازوت استفاده می‌کند و پس از هوای بارانی این امر به وضوح پیدا است.

فولادگر با بیان اینکه همیشه در فصل سرما بهانه محدودیت گاز مطرح می‌شود، گفت: باید فکری جدی برای این آلودگی ناشی از سوخت مازوت نیروگاه‌ها کرد.

وی اضافه کرد: همچنین باید مصوبه‌ای برای افزایش ناوگان حمل و نقل و اتوبوسرانی در جهت کاهش استفاده از وسایل شخصی تصویب شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول