اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ویژه برنامه‌های هفته پژوهش آموزش و پرورش پاکدشت اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برگزاری مراسم‌ ویژه هفته پژوهش خبر داد.

ویژه برنامه‌های هفته پژوهش آموزش و پرورش پاکدشت اعلام شد

سید اصغر میرقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: گروه پژوهش منطقه پاکدشت تلاش دارد برنامه‌های این هفته را در سطح مدارس با حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان برگزار کند که می توان از مدارس پایلوت که مراسم‌ ویژه هفته پژوهش در آن برگزار خواهد شد به دبیرستان‌های پسرانه امام‌جعفرصادق (ع) و دبیرستان دخترانه شاهد مرضیه و راهنمایی ائمه اطهار (ع) و دبستان مهدیه اشاره کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت عنوان کرد: برپایی نمایشگاهی از آثار پژوهشی و برجسته همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان با همکاری پژوهش‌سرا در محل پژوهش‌سرای خوارزمی و تهیه و نصب پوستر و بنر و بیلبورد با زمینه پژوهشی در درب ورودی و راهروهای اداره آموزش و پرورش و میادین شهر ازاقدامات انجام شده در این هفته است.

وی ادامه داد: همچنین نشست‌های علمی و پژوهشی و استفاده از صاحب‌نظران و محققین منطقه و  مسابقات مختلف دانش آموزی از جمله نجات تخم مرغ، ساخت ابر حباب و معما برگزار خواهد شد.

میرقاسمی افزود: تمامی مدارس ابتدایی تحت پوشش طرح اقدام پژوهی قرار گرفتند و مدارس راهنمایی و متوسطه نیز به صورت داوطلب در این طرح شرکت کردند و تعداد یک‌هزار مورد اقدام پژوهی در مقاطع راهنمایی و متوسطه واصل شد و تعداد 120 نفر به مرحله استانی راه یافته و برای تمامی افرادی که در این زمینه فعالیت کرده بودند گواهی اقدام پژوهی صادر شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این هفته تقدیر از برگزیدگان هفته پژوهش به نحو شایسته، برگزاری جلسه پژوهشی برای دانش‌آموزان پایه ششم با رویکرد تأکید بر کتاب تفکر و پژوهش در مدارس ابتدایی منطقه است.

میرقاسمی اظهار داشت: از اقدامات انجام شده معاونت پژوهش،به برگزاری مراسم پدافند غیرعامل در آموزشگاه بعثت، اجرای طرح پژوهشی رضایت شغلی در شهرستان پاکدشت می‌توان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: اداره آموزش و پرورش پاکدشت افتخار دارد همانند سنوات گذشته پیام مقام عظمای ولایت را به صورت برنامه‌ریزی عملیاتی و کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به عنوان ارزشمندترین سرمایه ملی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای‌پیام/2462/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول