اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار تیم سیار انتقال خون کرمان

کارگران زرندی 35 هزار سی‌سی خون اهداء کردند

خبرگزاری فارس: کارگران و کارکنان کارخانه کنستانتره شهرستان زرند بیش از 35 هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

کارگران زرندی 35 هزار سی‌سی خون اهداء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، با استقرار تیم سیار انتقال خون کرمان در جمع کارگران کارخانه کنستانتره زرند نسبت به خون‌گیری از کارگران اقدام شد و به دنبال برنامه دائمی اهدای خون اعضای مستمر اهداءکننده خون و تعدادی از کارگران این کارخانه که برای بار اول به این جمع پیوسته بودند به صورت گروهی در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

در راستای ترویج حس همیاری و نوعدوستی در اقدامی خداپسندانه و به منظور گسترش فرهنگ اهدای خون، کارگران کنستانتره زرند اقدام به اهدای بیش از 35 هزار سی‌سی خون کردند که امیدواریم اهداءکنندگان خون در خدمت‌رسانی به نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی در تمام ایام سال همکاری کنند.

برنامه اهدای خون به صورت دوره‌ای طبق برنامه انتقال خون کرمان هر چهار ماه یک‌بار در محل کارخانه کنستانتره زرند انجام می‌شود و همیشه بین انتقال خون کرمان و جمعیت هلال‌احمر زرند تعامل و هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد به طوری که در سایه این کار جمعی سطح خدمات ارائه شده به مردم تا اندازه قابل توجهی ارتقاء یافته است.

انسان‌ها باید در شرایط سخت به یاری یکدیگر بشتابند تا با همکاری یکدیگر راحت‌تر موانع و مشکلات را برطرف کنند که در حال حاضر اهدای خون نیز یک نوع همدردی با افراد نیازمند در جامعه است.

انتهای پیام/80022/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول