اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انتقال خون خراسان‌جنوبی خبر داد

آمادگی انتقال خون بیرجند برای اهدای خون به زلزله‌زدگان بخش زهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انتقال خون خراسان‌جنوبی گفت: برای خون‌گیری در بیرجند به ویژه کمک به زلزله‌زدگان زهان آمادگی دارد.

آمادگی انتقال خون بیرجند برای اهدای خون به زلزله‌زدگان بخش زهان

محمدرضا ارجمندی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله 5.5 ریشتری در زهان و روستاهای تابعه و با توجه به زخمی شدن حدود 20 نفر از هموطنانمان در این حادثه دلخراش، در همان ساعات اولیه حادثه تعداد 80 واحد خون از گروه‌های خونی مختلف به بیمارستان شهداء قاین ارسال شد.

وی افزود: پایگاه انتقال خون استان آمادگی خود را برای اهدای خون شهروندان بیرجندی جهت کمک به زلزله‌زدگان اعلام می‌دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش ماموران این اداره تمام راه های مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله زده باز است و هیچ مشکلی در زمینه عبور و مرور و امداد رسانی وجود ندارد.

معاون راه‌سازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی هم گفت: از دقایقی پیش به همراه سایر امدادگران مستقر در منطقه، کار آواربرداری منازل مسکونی زلزله‌زدگان آغاز شد.

ابراهیم کریم‌پور افزود: در نخستین ساعات وقوع زلزله، یک اکیپ 35 نفری از همکاران به همراه تعدادی ماشین‌آلات سبک و سنگین راه‌سازی و از جمله چهار دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر، به منطقه زهان اعزام شدند.

وی گفت: با استقرار همکاران ما، آن بخش از راه‌ها که در اثر ریزش مسدود شده بود، باز و در حال حاضر هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

انتهای پیام/2248/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول