اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اتصال 1100 مدرسه زنجان به اینترانت ملی / چاپ 4 هزار جلد از کتاب یک دانش‎آموز زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک‌هزار و 100 مدرسه در استان زنجان به اینترانت ملی متصل می‏شود.

اتصال 1100 مدرسه زنجان به اینترانت ملی / چاپ 4 هزار جلد از کتاب یک دانش‎آموز زنجانی

امیر نظری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تندیس استاد رضا روزبه تهیه و در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نصب می‎شود.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار نسخه از مستند «زیر سقف آسمان» در مدارس استان زنجان توزیع می‏شود، خاطرنشان کرد: این مستند در زمینه زندگی‌نامه استاد رضا روزبه است که توسط صدا و سیمای مرکز استان تهیه و تولید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‎‏ریزی‎های صورت گرفته ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات در مدارس استان زنجان توسعه پیدا می‎کند، تصریح کرد: این امر به منظور استفاده از شبکه ملی مدارس ایران صورت می‏گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک‌هزار و 100 مدرسه در استان زنجان به اینترانت ملی متصل می‏شود، اضافه کرد: با برنامه‏ریزی‎های صورت گرفته تا پایان سال‌جاری همه مدارس شهری استان به اینترانت متصل می‎شود.

* تجلیل از برگزیدگان جشنواره نخستین کتاب من

نظری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همزمان با هفته پژوهش در استان زنجان از برگزیدگان جشنواره «نخستین کتاب من» در استان زنجان تجلیل می‎شود، ادامه داد: دانش‎آموزان استان زنجان موفقیت‎های بسیار بزرگی را در این جشنواره کسب کرده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع «جشنواره نخستین کتاب من» شناسایی دانش‏آموزان اهل قلم و مستعد در زمینه نویسندگی بوده است، یادآور شد: هر دانش‏آموزی متناسب با موضوع انتخابی خود کتابی را به این جشنواره ارسال کرده است.

* کسب عنوان نخست جشنواره «نخستین کتاب من» توسط دانش‏آموز زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نفر نخست جشنواره «نخستین کتاب من» از استان زنجان بوده است، خاطرنشان کرد: کتاب این دانش‎آموز زنجانی به قدری ارزشمند بوده که 4 هزار جلد چاپ شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ارزیابی‎های صورت گرفته در جشنواره «نخستین کتاب من»، استان زنجان به عنوان دومین استان برگزیده کشور معرفی شده است، ادامه داد: افرادی که در این جشنواره حضور داشتند مورد تجلیل قرار می‏گیرند.

انتهای پیام/73006/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول