اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر بستری شدن بیش از 30 مجروح سانحه تصادف معلمان

4 مدرسه در لردگان به حالت تعطیل است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: پس از فوت و مجروح شدن بیش از 30 نفر از معلمان این شهرستان در اثر سانحه تصادف در محور بروجن – لردگان چهار مدرسه در لردگان تعطیل و یا نیمه‌تعطیل است.

4 مدرسه در لردگان به حالت تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان لردگان، نیازعلی انصاریان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لردگان با تسلیت درگذشت یک نفر از همکاران فرهنگی در سانحه تصادف محور بروجن – لردگان، گفت: در این سانحه بیش از 30 نفر از معلمان خانم که قصد حضور در مدارس شهرستان لردگان داشتند در نزدیکی روستای دوراهان از توابع شهرستان بروجن دچار سانحه شدند.

این مسئول عنوان کرد: از این تعداد حدود شش نفر معلم ابتدایی و مابقی معلمان مقطع راهنمایی و دبیرستان مشغول خدمت بودند.

انصاریان تعداد معلمان حادثه دیده را 30 نفر اعلام کرد و افزود: یک نفر از این معلمان به همراه راننده مینی‌بوس فوت کردند و مابقی به بیمارستان بروجن و سپس جهت تکمیل درمان به بیمارستان شهرکرد اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش لردگان یادآور شد: دو نفر از مجروحان هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه و در کما بسر می‌برند و مابقی در بیمارستان مشغول مداوا می‌باشند.

وی گفت: پس از فوت و مجروح شدن بیش از 30 نفر از معلمان این شهرستان در اثر سانحه تصادف در محور بروجن – لردگان، چهار مدرسه در لردگان تعطیل و یا نیمه تعطیل است که با برنامه‌ریزی مناسب و جایگزین کردن معلم تا روز شنبه هفته آینده مشکل این مدارس مرتفع می‌شود.

انصاریان اضافه کرد: در اثر آتش سوزی مدرسه سفیلان و از بین رفتن چند دانش‌آموز در این شهرستان، دیدیم که پس از آن سیستم گرمایشی مدارس به کامل در کشور اصلاح شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب و به منظور سپاس از خدمات معلم فوت شده در این حادثه و تسلیت به بازماندگان، مسئولان شهرستان در مراسم سوگواری ایشان در روستای اشکفتک از توابع شهرستان شهرکرد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول