اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های‌ لیگ برتر والیبال کشور

موتور پیکان هم روشن شد/ سریال باخت‌های آلومینیوم تکمیل شد

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان کشور پیکان تهران مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس به برتری دست یافت.

موتور پیکان هم روشن شد/ سریال باخت‌های آلومینیوم تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دو تیم پیکان تهران و آلومینیوم المهدی بندرعباس در روز چهارم مسابقات در حالی عصر امروز در ورزشگاه تختی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده استان هرمزگان با کسب سه باخت پیاپی حذف ‌شده زودهنگام مسابقات لقب گرفته بود و تیم تهرانی نیز که پیش از این دیدار، دو شکست در کارنامه داشت برای زنده نگه‌داشتن اندک امیدهایش برای صعود به مرحله بعد ناچار به پیروزی در مقابل حریف بندری خود بود.

در این دیدار خودروسازان توانستند گیم نخست را با نتیجه 25 بر 19 به پیروزی برسند اما در گیم دوم آلومینیوم بندرعباس که نمی‌خواست این دیدار حیثیتی را به همین راحتی واگذار کند با نتیجه 25 بر 20 بازی را به سود خود به پایان رساند.

اما در نهایت این تیم پیکان تهران بود که با پیروزی در گیم‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 در نهایت فاتح این مسابقه شناخته شده و امتیازات کامل یک برد شیرین سه بر یک را به حساب خود واریز کند.

با این شکست تیم آلومینیوم بندرعباس ناکام مطلق لیگ برتر جوانان کشور لقب گرفت و خودروسازان نیز امیدهای خود را برای صعود همچنان زنده نگه داشتند.

در تیم آلومینیوم بندرعباس در این دیدار بازیکنانی مانند علیرضا حنیف‌زاده، جمشید احمدی، محمدجواد مرادی‌خلج، علی نوروزی، رضا بهشتی، علی سرمست، فؤاد نبی‌زاده، محسن فرقانی، علیرضا آبک، سیدعلی صدر و سینا طهماسبی حضور داشتند.

حسین شریفی، سعید شایان، مهدی وهابی، سعید آقاجانی، پویا عزیزی، فرهاد سقالی، میلاد عطایی، مهران همتی، فرهاد میرزایی، پوریا ایران‌نژاد و پیمان میرزائیان نیز والیبالیست‌های تیم پیکان را در این دیدار تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/63009/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول