اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

وحدت حوزه و دانشگاه ضرورتی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در شرایط کنونی کشور امری ضروری و انکارناپذیر است.

وحدت حوزه و دانشگاه ضرورتی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با اشاره به نقش و جایگاه اتحاد در جامعه اسلامی اظهار کرد: دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی تا به امروز در عرصه‌های مختلفی که با نظام اسلامی وارد پیکار و ستیز شده‌اند نشان داده‌اند که از وحدت و روحیه انسجام اسلامی آحاد امت‌های اسلامی واهمه و ترس دارند و این روحیه باید بیش از پیش در جامعه کنونی تقویت شود.

امام جمعه آوج افزود: امروز مراکز پژوهشی و تولید علمی در کشور با قدرت و اراده قوی در حال تلاش و تکاپو برای رساندن ایران به قطب علمی و فناوری در جهان بوده که در این راستا مسئولان و کسانی که متولیان امور علمی هستند قاطعانه از حرکت‌های تولید علم و پیشرفت حمایت و تقدیر کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح به‌ دست عناصر ضدانقلاب تصریح کرد: تمام زندگی و منش این شهید بزرگوار امروز باید عبرت و پند برای تمام قشر‌های جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان شود و لازم است که همه با بصیرت در مسیر به ثمر رساندن خون این شهید بزرگوار تلاش و کوشش کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز وحدت میان حوزه‌های علمیه سراسر کشور با دانشگاه‌ها ضرورتی مهم است که همه باید در این راستا گام برداشته و فعالیت کنند.

هاشمی با تأکید بر تعامل حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اتحاد و یکدلی میان قشر‌ دانشجویی و حوزوی سبب می‌شود که دشمنان و کینه‌توزان رسوا شده و تمام نقشه‌ها و طراحی‌هایشان برای ایجاد اختلاف و دودستگی میان دانشگاه و حوزه از بین رفته و ریشه‌کن شود.

وی اضافه کرد: افتخار و عزت جمهوری اسلامی مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌هایی که جوانان و نوجوانان دهه‌های اولیه انقلاب انجام داده‌اند و با جان و دل نظام، آرمان‌ها و ارزش‌های والا و الهی آن را حفظ کرده و اجازه تعدی و تجاوز دشمنان به مرز‌های ایران اسلامی را ندادند.

امام جمعه آوج با اشاره به 25 آذرماه سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم‌ رهبری به استان قزوین اذعان داشت: ملت ایران امروز افتخار می‌کند که پیرو ولایت بوده و با این پیروی توانسته است تا در مسیر اقتدار و عزت روزافزون خویش قدم برداشته و دشمنان را رسوا و نقشه‌های آنان را نیز از بین ببرد.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول