اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگا کرمان خبر داد

انجام یوگا در ایران مطابق با آموزه‌های اسلام / آغاز نام‌نویسی مربیگری یوگا برای آقایان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگا هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: ورزش یوگا در ایران مطابق با آموزه‌های دین مبین اسلام انجام می‌شود.

انجام یوگا در ایران مطابق با آموزه‌های اسلام / آغاز نام‌نویسی مربیگری یوگا برای آقایان

فرزانه اصفهانی روز گذشته در حاشیه ثبت‌نام متقاضیان در دوره آموزش مربیگری یوگا ویژه آقایان در کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 42 مربی یوگا در استان کرمان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 40 مربی زن و فقط دو مربی مرد هستند.

وی از کمبود شدید مربی مرد در رشته ورزشی یوگا در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری یوگا به ویژه برای آقایان امری ضروری است.

اصفهانی با اشاره به اینکه ورزش یوگا در ایران بر اساس آموزه‌های دین اسلام انجام می‌شود، ابراز داشت: یوگا یک رشته ورزشی برای آرامش ذهنی افراد است که در جامعه طرفداران بسیار زیادی دارد.

وی افزود: معرفی هر چه بیشتر رشته ورزشی یوگا و اثرات مناسب آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد موجب افزایش متقاضیان این رشته ورزشی می‌شود.

اصفهانی بیان کرد: شهر کرمان فاقد باشگاه ورزشی ویژه یوگا است و در زمان حاضر از ظرفیت‌های موجود باشگاهی برای برگزاری کلاس‌های مرتبط با این رشته ورزشی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته یوگا هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان موفق به دریافت مجوز برگزاری یک دوره آموزش مربیگری ویژه آقایان شده است، گفت: متقاضیان بسیار زیادی در بین آقایان برای حضور در دوره مربیگری یوگا در استان کرمان وجود دارد.

اصفهانی عنوان کرد:‌ نام‌نویسی در دوره آموزشی مربیگری یوگا آغاز شده است و تا 30 آذر ماه جاری ادامه دارد.

وی اذعان داشت: به روز بودن اطلاعات مربیان یوگا در ارائه مناسب و کارآمد این رشته ورزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است که برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه نقش مهمی دارد.

اصفهانی ابراز داشت: اطلاعات مربیان با حضور در کارگاه‌های آموزشی یوگا به‌روز می‌شود و افرادی که در این دوره‌ها شرکت نمی‌کنند، مورد تأیید انجمن یوگا نیستند.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول