اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگا استان اصفهان:

رقابت‌های یوگا استانی با موفقیت پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگا استان اصفهان گفت: رقابت‌های استانی یوگا با شرکت 78 نفر یوگاکار با زیبایی هر چه تمام‌تر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های یوگا استانی با موفقیت پایان یافت
مسعود شریف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار  داشت: رقابت‌های استانی یوگا با حضور، سه نفر در رده‌های سنی (14 تا 19 سال)، 17 نفر در رده سنی (20 تا 25 سال)، 25 نفر در رده سنی ( 26 تا 35 سال)، هفت نفر در رده سنی (36 تا 40 سال) و 26 نفر در رده سنی  (پیشکسوتان بالای 40 سال)، پایان یافت.
وی اضافه کرد: در قسمت بانوان رقابت‌های استانی یوگا، رعنا خلیلیان در رده سنی (14 تا 19 سال)، وجیهه خواجه علی در رده سنی (20 تا 25 سال)، شهربانو نوروزی (26 تا 35 سال) و فرشته سلیمی در (پیشکسوتان) مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند.
مسئول کمیته یوگا استان اصفهان بیان داشت: در قسمت آقایان نیز رامین مختاری، احمد ابدال، محمد کاظم مهدیان به ترتیب در رده‌های سنی (20 تا 25 سال)، (36 تا 40 سال) و (پیشکسوتان) مقام نخست را کسب کردند. برندگان رقابت‌های استانی یوگا خود را برای شرکت در رقابت‌های کشوری یوگا آماده می‌کنند.
شریف در مورد برگزاری رقابت‌های استانی، کشوری و آسیایی یوگا گفت: دوره نخست رقابت‌های استانی یوگا در سال 1389 و دومین دوره در سال 1390 برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های کشوری یوگا برای نخستین و دومین بار در سال‌های 1387 و 1389 برگزار شد، تصریح کرد: در سال 1391 نیز شاهد برپایی این مسابقات در تهران هستیم.
مسئول  کمیته یوگا استان اصفهان اظهار داشت: نخستین رقابت‌های آسیایی یوگا در سال 2010در تایلند برگزار شد و دومین دوره نیز، سال آینده در تهران برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: کمیته یوگا استان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای برگزاری همایش یوگا که با همکاری شهرداری اصفهان در تاریخ نوزدهم این ماه برپا می‌شود آماده کرده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول