اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگای استان اصفهان:

تنها هدف یوگا ایجاد آرامش است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگای استان اصفهان گفت: بر خلاف نظر برخی از افراد در یوگای ایران مراقبه‌های مکتبی وجود ندارد.

تنها هدف یوگا ایجاد آرامش است
اعظم منوچهری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یوگا ورزشی است که از طریق حرکات علمی و توجه به غدد درون‌ریز، ماهیچه‌ها و سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک می‌تواند آرامش را برای علاقه‌مندان این رشته ورزشی به وجود آورد.
وی با بیان اینکه یوگای ایران بر اساس تئوری‌های شرق صورت نگرفته است، تصریح کرد: این رشته ورزشی در ایران بر اساس آموخته‌های غربی و تنها هدف آن ایجاد آرامش در افراد است.
 مسئول کمیته یوگای استان اصفهان گفت: در رشته یوگا کاری به عرفان نداریم، بلکه با توجه به مسائل روانشناسی آرامش را در ورزش جویان خود مهیا می‌کنیم.
وی در مورد یوگای فعلی استان اصفهان با بیان اینکه این رشته در دو سال اخیر تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: در گذشته علاوه بر اینکه پذیرش کم افراد در رشته  یوگا، خرافات زیادی نیز گریبان‌گیر این رشته ورزشی شده بود.
مسئول کمیته یوگای استان اصفهان با اشاره به اینکه تنها هدف یوگا حفظ آرامش است، تاکید کرد: این رشته حمایت‌های زیاد مسئولان را نیاز دارد.
وی بیان داشت: کمیته یوگای استان اصفهان معتقد است آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های دولتی از جمله نیروی انتظامی نقش خوبی در گسترش این رشته ورزشی دارند.
منوچهری‌پور در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برگزاری همایش یوگا در سالن کتابخانه مرکزی کرد و افزود: این همایش در تاریخ 19 دی‌ ماه سال جاری و با حمایت شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: در تاریخ نهم دی ‌ماه نیز رقابت‌های استانی یوگا در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار شده و محل آن نیز در سالن آمفی‌تئاتر شهید کلینی در نظر گرفته شده است.
مسئول کمیته یوگای استان اصفهان در مورد هزینه‌های کمیته یوگای استان اصفهان با اشاره به اینکه خود کمیته باید به صورت خود‌جوش کسب در‌آمد کند، بیان داشت: با وجود مشکلات مالی، مسئولان یوگای استان اصفهان با جدیت کار خود را جلو می‌برند.
وی اظهار داشت: از تمام سازمان‌های خصوصی و دولتی تقاضا دارم برای اجرای تمرینات یوگا ویژه کارمندان خود تنها به دفتر کمیته یوگا واقع در نظر غربی بن‌بست فرهاد مراجعه کرده یا با شماره تلفن 6262269 تماس بگیرند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول