اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان خبر داد:

برگزاری مسابقات بین‌المللی یوگا در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی یوگای کشور به میزبانی این استان در سال جاری خبر داد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی یوگا در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود فریدونی ظهر امروز در جلسه هیئت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به برگزاری داوری پینت‌بال اظهار داشت: امسال نخستین دوره کلاس داوری رشته پینت‌بال اوایل مهر در گیلان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط حضور در این دوره از کلاس داوری پینت‌بال افزود: از شرایط حضور در این دوره، داشتن صحت و سلامت جسمانی، علاقه‌مند و آشنا به رشته ورزشی پینت‌بال است.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی افزود: ارائه معرفی‌نامه از هیئت ورزش‌های همگانی استان، کپی شناسنامه از تمام صفحات، کپی کارت پایان خدمت و کارت ملی پشت و رو، برگ عدم سوء‌پیشینه و عدم اعتیاد، کپی آخرین مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، گواهی عدم سوء‌پیشینه و حداقل سن شرکت کنندگان 20 سال سن از دیگر شرایط حضور در کلاس داوری مذکور است.
وی ادامه داد: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد نخستین دوره کلاس آموزشی باشگاه‌داری رشته پینت‌بال را نیز اواخر مهر امسال برگزار کند که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.
فریدونی از انتخاب بانوی گیلانی به عنوان سرمربی تیم ملی یوگا در کشور خبر داد و اذعان داشت: سمیرا میس دهنادی‌مقدم با داشتن گواهی بین‌المللی مدرسی و داوری و بیش از پنج سال سابقه بین‌المللی به عنوان سرمربی تیم ملی یوگا کشور منصوب شد. 
وی ابراز داشت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی یوگا کشور به میزبانی گیلان در دی امسال برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان این استان را قطب یوگای کشور نامید و متذکر شد: گیلان در حال حاضر به عنوان قطب یوگای کشور محسوب می‌شود و بالغ بر 10 ملیپوش  را در خود جای داده است.
به گفته وی، دهنادی‌مقدم به عنوان مسئول آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان در راستای آموزش ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول