اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگا استان اصفهان:

تکنیک‌های عملی یوگا سلامت خانواده‌ها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگا استان اصفهان گفت: از آنجا که تمرینات یوگا محدودیت سنی ندارد، انجام تمرینات این رشته ورزشی سطح سلامت خانواده‌ها را افزایش می‌دهد.

تکنیک‌های عملی یوگا سلامت خانواده‌ها را افزایش می‌دهد
مسعود شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین بحث در ورزش یوگا افزایش بهداشت روانی برای تمام مردم جامعه از جمله خانواده‌ای ایرانی است.
وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه همایش بزرگ یوگا عقب افتاد، تاکید کرد: این همایش قرار بود با همکاری شهرداری اصفهان و در کتابخانه مرکزی برگزار شود که برپایی این همایش به زمانی نامشخص منتقل شد.
مسئول کمیته یوگا استان اصفهان ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی همایش یوگا در نوزدهم دی‌ماه انجام شده بود.
 وی در مورد برنامه‌های آتی کمیته یوگا استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری احتمالی دوره مربیگری درجه سه یوگا پیش‌روی این کمیته قرار دارد، تاکید کرد: از طریق هماهنگی با هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان فراخوان لازم برای حضور علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم صادر می‌شود.
شریف اظهار داشت: در بهمن‌ماه احتمال برگزاری دو کارگاه‌ آموزشی یوگا مد نظر کمیته یوگا استان اصفهان قرار گرفته که زمان دقیق آن در چند وقت آینده مشخص می‌شود.
وی در مورد دهه مبارک فجر و برنامه‌های کمیته یوگا استان اصفهان بیان داشت: شاید برنامه‌های نمایشی یوگا به مناسبت این دهه برگزار شود.
 مسئول کمیته یوگا استان اصفهان در مورد بودجه‌های کمیته یوگا این استان با اشاره به اینکه این کمیته درآمدزایی خاصی ندارد، تصریح کرد: بخشی از درآمدهای کمیته به وسیله هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان و بخشی دیگر نیز به وسیله برگزاری دوره‌های آموزشی یوگا تأمین می‌شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول