اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگا استان اصفهان

خود را برای رقابت‌های یوگا آسیایی آماده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگا استان اصفهان با بیان اینکه روز جمعه آینده رقابت‌‌های استانی یوگا با حضور 30 یوگا‌کار زن و مرد برگزار می‌شود، گفت: خود را برای رقابت‌های یوگا آسیایی آماده می‌کنیم.

خود را برای رقابت‌های یوگا آسیایی آماده می‌کنیم
مسعود شریف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های استانی یوگا محلی برای انتخاب بهترین‌ یوگاکاران اصفهانی برای حضور در تیم ملی یوگا و رقابت‌های آسیایی این رشته ورزشی است.
وی با بیان اینکه رقابت‌‌های یوگا کشوری سه سال است که در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال در اصفهان دومین دوره رقابت‌های استانی یوگا اجرا می‌شود.
مسئول کمیته یوگای استان اصفهان تاکید کرد: در رقابت‌های کشوری سال گذشته چهار نفر از یوگاکاران اصفهانی در این مسابقات توانستند مدال طلا را بر گردن بیندازند.
وی گفت: در رقابت‌‌های استانی یوگا، که تاریخ 9 دی‌ماه، شاهد برگزاری آن هستیم ساعت 8 تا 11 صبح ویژه بانوان و ساعت 11 تا دو بعدازظهر ویژه آقایان در نظر گرفته شده است.
شریف با اشاره به اینکه تاکنون حدود 60 داوطلب برای حضور در رقابت‌های استانی یوگا اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: پس از برگزاری یک پیش‌مسابقه در روز پنج‌شنبه آینده، 30 نفر نهایی برای حضور رقابت‌‌های اصلی برگزیده می‌شوند.
وی گفت: رقابت‌های استانی یوگا در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان برگزار می‌شود.
مسئول کمیته یوگا استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت‌های استانی یوگا به صورت انفرادی اجرا می‌شود، اظهار داشت: در زمان‌های خاص ممکن است یوگا هنری نیز برگزار شود.
وی بیان داشت: رقابت‌های استانی یوگا با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان برپا می‌شود.
شریف با بیان اینکه فرصت اندکی برای تبلیغات رقابت‌‌های استانی یوگا در سطح شهر وجود داشت، تصریح کرد: البته اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق باشگاه‌های چند منظوره انجام شده است.
به گزارش فارس، رقابت‌های استانی یوگا در سالن آمفی‌تئاتر مجموعه ورزشی پرواز ( انتهای خیابان شیخ کلینی) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول