اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

استفاده از زن به عنوان ابزار تبلیغ مذموم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استفاده رسانه‌ها از زن به عنوان ابزار تبلیغ مذموم است.

استفاده از زن به عنوان ابزار تبلیغ مذموم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بردخون با توصیه خود و حاضرین به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مردم بعد از پیامبر (ص) بر اثر تبلیغات مسموم دچار گمراهی شدند و از گرد امام علی (ع) پراکنده شدند.

وی افزود: تبلیغات موجب تغییر دیدگاه مردم نسبت به وضعیت زمانه و واقعیت‌ها می‌شود که متأسفانه رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری برای رسیدن به اهداف خود و کسب سود بیشتر از زن که موجودی مقدس است بهره می‌برند و صدا و سیمای ما نیز از این شیوه ناپسند استفاده می‌کند که برای پول نباید به هر شیوه‌ای متوسل شد.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: تبلیغ در هر زمان تأثیر خاص خود را دارد که در جنگ جمل پیراهن غرق به خون عثمان را علم کردند و به عنوان ابزار تبلیغ ضد امام علی (ع)استفاده کردند و با تبلیغات سوء آن حضرت را بی‌نماز و دشمن خدا و اسلام خواندند و امام علی (ع) و ائمه اطهار را به خاطر خدا دشنام می‌دادند و در کربلا امام حسین (ع) را خارجی معرفی کردند و او را به شهادت رساندند و این نتیجه تلاش و تبلیغات دشمنان اسلام و ائمه بود.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته و گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران گفت: 25 آذر روز تجلیل از شهید تندگویان وزیر نفت دوران جنگ تحمیلی است که مظلومانه در زندان‌های رژیم صدام شهید شد و بقای اسلام نتیجه خون این شهید عزیز و همه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن از بیداری اسلامی می‌ترسد و سعی می‌کند از بیداری اسلامی برای حرکت‌های مسلمانان منطقه استفاده نشود زیرا استکبار از اسلام واقعی وحشت دارد و از اسلام غرق در اشرافی‌گری نمی‌ترسد.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: پشتیبانی مردم عامل حرکت‌های مردمی است ولی دشمن با عنوان شیعه و سنی تلاش می‌کند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند پس سفارش همیشگی امام خامنه‌ای را که حفظ وحدت و انسجام است، جدی بگیریم و به آن پایبند باشیم.

وی با استناد به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ هشت روزه شکست سختی را تحمل کرد و مبارزان فلسطینی با الهام از قدرت خدا درسی به دشمن دادند که هیچگاه خیال حمله به ایران را در سر نپروراند.

انتهای پیام/66003/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول