اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد

دوره آموزشی خود مراقبتی زنان در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی خود مراقبتی زنان در روستای اکبرآباد یاسوج برگزار شد.

دوره آموزشی خود مراقبتی زنان در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه دوره آموزشی خود مراقبتی زنان کهگیلویه و بویراحمد به همت دفتر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست امور بانوان استانداری و جمعی از مسئولین در روستای اکبرآباد یاسوج برگزار شد.

فریده کیامرثی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را سلامتی بانوان خانواده عنوان کرد و گفت: در راستای سلامتی زنان خانواده که باید سلامتی آن‌ها از نظر روحی، روانی، بهداشتی و ... تامین شود کارگاه آموزشی به همین منظور برگزار گردید که با استقبال حداکثری جامعه هدف روبه‌رو شد.

سرپرست امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد جامعه هدف این طرح را اقشار مختلف زنان عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوان زندگی سالم و در خور شأن خانواده‌های ایرانی به افراد آموزش داده شود.

وی تعداد افراد شرکت ‌کننده در این کارگاه آموزشی را 80 نفر عنوان کرد و گفت:‌ این جلسه با حضور دکتر بهادری پیرامون این موضوع که وجود انسان تنها به جسم آن محدود نبوده و راهکارها و جنبه‌های روحی و روانی آن باید مد نظر گرفته شود، برگزار شد.

کیامرثی اذعان کرد: خود مراقبتی راهکاری است برای رسیدن به سطح قابل قبول از سلامت افراد یک جامعه که در آن به ارزیابی توانایی خود و تلاش برای اصلاح نقاط ضعف و یا تقویت قوت خود بوده است.

این مسئول امور بانوان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راهکارهای ارائه شده به جامعه هدف که نقش مادری و همسری دارند می‌تواند آینده جامعه را بسازند و توجه به این امر دارای اهمیت ویژگی قابل قبول است.

کیامرثی دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی را توانمند‌سازی زنان به منظور مراقبت از خود و ایفای نقش‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی بیان کرد و گفت: در صورت خروجی خوب و میزان استقبال از این طرح به صورت دوره‌ای در دیگر شهرستان‌ها و محلات استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول