اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پی‌گیرهای خبرنگار فارس به بار نشست

کارگروه ویژه ساماندهی زباله‌های عفونی در دهدشت تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معضل زباله‌های عفونی در دهدشت از جمله بزرگترین مشکلات این شهر است که تاکنون گزارش‌های مفصلی توسط خبرگزاری فارس در این شهرستان تهیه شده و بالاخره کارگروه ویژه ساماندهی زباله‌های عفونی دهدشت تشکیل شد.

کارگروه ویژه ساماندهی زباله‌های عفونی در دهدشت تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز کارگروه ساماندهی زباله‌های عفونی شهر دهدشت با حضور اعضای شورای سلامت شهرستان کهگیلویه، کارشناسان بهداشت محیط در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان تشکیل شد.

سید عبدالحسین موسویان در حاشیه این نشست اظهار داشت: این جلسه به منظور ساماندهی زباله‌های عفونی دهدشت برگزار شده است و به همین منظور از متولیان امر و نیز کارشناسان شبکه بهداشت دعوت کردیم تا مشکلات و مسائل پیش روی اجرای این طرح را حل و فصل کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با تقدیر از رسانه‌ها به دلیل پرداختن به مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان اضافه کرد: حساسیت موضوع و نیز توجه ویژه سید ناصر رضایی فرماندار سابق شهرستان ما را بر آن داشت تا هر چه سریع‌تر این جلسه را تشکیل دهیم.

موسویان بیان داشت: تشکیل کمیته‌ای متشکل از نظام پزشکی، واحد نظارت بر درمان، بیمارستان و شهرداری باید در اولویت برنامه‌های این کمیته قرار گیرد.

وی با بیان این‌که سعی می‌شود یک نفر به عنوان متولی ساماندهی زباله‌های عفونی معرفی شود، تصریح کرد: با اختیارات تامی که به این فرد داده می‌شود مسائل و مشکلات پیش رو هر چه سریع‌تر حل و فصل خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ابراز داشت: همیاری و احساس مسئولیت همه نهادهای مرتبط  با این طرح بسیار ضروری است و توقع می‌رود که مطب‌های شخصی و کلینیک‌ها نیز در اجرای این طرح همکاری جدی داشته باشند.

موسویان با بیان این‌که سلامتی مردم و شهروندان مسئله‌ای نیست که به راحتی از آن گذشت، ابراز داشت: تمامی نیروها و کارکنان بهداشت و درمان و شهرداری به نوعی با زباله‌های عفونی در ارتباط هستند و باید آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مقرر شد که این کارگروه در اسرع وقت نسبت به برآورد میزان زباله‌ها و پسماندهای عفونی مطب‌ها، هزینه جمع آوری زباله‌ها، تهیه خودروی ویژه جمع‌آوری این زباله‌ها و نیز رایزنی با پزشکان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2571/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول