اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر شرافت خبر داد

جمع‌آوری و دفع 3500 تن زباله از سطح شهر شرافت

خبرگزاری فارس: شهردار شهر شرافت از دفع بیش از 3 هزار و 500 تن زباله از سطح شهر و روستاهای مجاور این شهر تازه تاسیس در برنامه تنظیف عمومی در یک ماه گذشته خبر داد.

جمع‌آوری و دفع 3500 تن زباله از سطح شهر شرافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جهانبخش خدادادی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت ‌غذایی اظهار داشت: تنظیف معابر شهری و دفع زباله‌های موجود در شهر شرافت یکی از ابتدایی‌ترین اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای کنار شهر شرافت نیز توسط ماشین‌آلات شهرداری تنظیف شده است، افزود: برای ارتقای سطح بهداشت در روستاهای مجاور این شهر تازه تاسیس اقدامات زیادی انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به تنظیف معابر روستای قلی‌پور اشاره کرد.

شهردار شرافت با اشاره به مشکل دفع زباله‌های این شهر تازه تاسیس گفت: برای رفع مشکلات در این حوزه با همکاری شهرداری شوشتر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: زباله‌های جمع شده در کنار شهرک طرح آبیاری شوشتر همگی پاکسازی شده و مشکلات در این بخش تا حد زیادی برطرف شده است.

خدادادی با اشاره به اینکه باید در راستای فضای سبز شهری نیز در این شهر تازه تاسیس اقداماتی انجام شود، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و ایجاد فضاهای تفریحی باید در سطح شهر شرافت پارک‌های متعددی احداث شود که به همین منظور نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دولت هستیم.

شهردار شهر شرافت خاطر نشان کرد: شهر شرافت از نظر درآمدزایی با مشکلات زیادی مواجه و نیازمند کمک مالی و اعتباری است و باید سهم این شهر از اعتبارات افزایش یابد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول