اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه مازندران:

مدیران از ظرفیت بسیج در فعالیت‌ اداری استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران گفت: مدیران از ظرفیت پایگاه بسیج در فعالیت‌های محوله اداری استفاده کنند.

مدیران از ظرفیت بسیج در فعالیت‌ اداری استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعبدالله موسوی شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج خاتم‌الانبیا شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال با بیان اینکه پایگاه بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی پشتوانه مدیران در انجام وظیفه هستند، اظهار داشت: مدیران می‌توانند از ظرفیت‌های بسیج برای پیشرفت فعالیت‌های محوله استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران ادامه داد: ضرورت دارد تعامل مثبتی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج برقرار باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج و سازمان‌های تابعه از مقوله‌های علمی و سیستمی در ادارات جدا نیستند، تصریح کرد: محوری بودن نقش بسیج در اداراتی که از نیروی علمی و متخصص برخوردار است مهم‌تر است.

وی افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از دستگاه‌هایی است که دارای نیروی علمی و متخصص است و وجود فرمانده توانمند بسیج در پایگاه ضرورت دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه نقش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بسیار بااهمیت است بیان داشت: در حال حاضر 10 تا 15 درصد فرماندهان پایگاه بسیج ادارات در مازندران مدیران کل هستند.

این مسئول بر حضور و جذب حداکثری کارکنان به عنوان عضو بسیج پایگاه تاکید کرد و متذکر شد: بر اساس منویات رهبری «هر کسی دلش برای نظام بسوزد بسیج است»، همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی بسیجی محسوب می‌شوند.

وی چالش کنونی نظام جمهوری اسلامی را فرهنگی دانست و گفت: دشمن با جنگ نرم علیه نظام اسلامی برخاسته است.

موسوی با تاکید بر اینکه پایگاه بسیج در ادارات به ارتقای بصیرتی کارکنان همت کند، ابراز داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نیازمند باور است.

فرمانده جدید پایگاه بسیج خاتم‌الانبیا شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در این مراسم بعد از معارفه با بیان اینکه بسیج بازوان سازمان‌ها و ادارات محسوب می‌شود، تصریح کرد: تفکر بسیج علمی و با هدف جایگاه سازمانی در انجام ماموریت‌های اداری شکل می‌گیرد.

علی مهدوی به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و ادامه داد: ایمان به خدا، اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه، اخلاص، صبر و استقامت از ویژگی‌های بسیجی محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه کربلای مازندران، علی مهدوی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج خاتم الانبیا شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال معرفی شد.

انتهای پیام/86006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول