اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

مدیران از صرف هزینه‌های غیرضروری بپرهیزند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین گفت: با توجه به شرایط کنونی مدیران از صرف هزینه‌های غیرضروری بپرهیزند و هزینه‌ها را مدیریت کنند.

مدیران از صرف هزینه‌های غیرضروری بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید نادری صبح امروز در کارگروه اقتصادی که در سالن جلسات ستاد مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم و محدودیت‌هایی که در شرایط کنونی به وجود آمده باید در درون سازمان‌ها هزینه‌ها مدیریت شود و از صرف هزینه‌های غیرضروری جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به ویژگی‌های کشاورزی هوشمند افزود: با اجرا شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور همه به دنبال صرفه‌جویی در انرژی برای بهره‌وری بیشتر هستند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین ادامه داد: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز پروژه راهبردی کشاورزی را در استان به مرحله اجرا درآورد که به طور هوشمندانه‌ای مخاطرات طبیعی و بحث‌های اقلیمی را گزارش می‌دهد و از بسیاری زیان‌ها در حوزه کشاورزی جلوگیری می‌کند.

نادری اضافه کرد: اما برای این طرح از طریق ملی هنوز کمکی نشده که انتظار می‌رود جهاد کشاوری برای پروژه بودجه‌ای را در نظر بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه پروژه راهبردی کشاورزی نتایج قابل توجهی را در زمینه تولیدات کشاورزی در استان قزوین به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با توجه به تجهیزات و ماشین‌آلات موجود، با روش‌های علمی و هوشمند کشاورزان را از حوادث طبیعی آگاه می‌کند که این موجب می‌شود تولیدات محصولات کشاورزی در استان افزایش یابد که البته این مهم حتما نسبت به گذشته رصد و اندازه‌گیری خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین با اشاره به نهایی شدن مراحل بودجه امسال در دولت بیان کرد: بودجه امسال مراحل نهایی تصویب را می‌گذراند که از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود اعتبار مطلوبی را از وزارتخانه خود دریافت کنند.

نادری عنوان کرد: استان از پروژه راهبردی کشاورزی استقبال می‌کند و در بودجه 92 جایگاه خوبی برای آن در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/77003/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول