اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی منوجان:

مدیران با مثبت‌اندیشی مشکلات مردم را منعکس کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان گفت: مدیران باید با مثبت‌اندیشی و تدبیر درست در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداشته و آن‌ها را به مقام‌های بالاتر منعکس کنند.

مدیران با مثبت‌اندیشی مشکلات مردم را منعکس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، مجید پوراسلامی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌‌ریزی این شهرستان امتیاز بزرگ مسئولان را خدمتگزاری به مردم دانست و اظهار داشت: مدیران باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید به بخشنامه‌ها عمل کنند، افزود: آنان باید با مثبت‌اندیشی و تدبیر درست در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداشته و آن‌ها را به مقام‌های بالاتر منعکس کنند.

پوراسلامی با توجه به تکریم ارباب‌رجوع تصریح کرد:‌ مسئولان باید با تعامل و هماهنگی با مردم تلاش کنند تا در حد توان خود مسائل و معضلات مربوط به حوزه کاری خود را رفع و در راستای اصلاح آن‌ها گام بردارند.  

وی همچنین با تأکید بر مطالعه تاریخ کربلا افزود: اگر پی به ریشه به وجود آمدن قیام عاشورا ببریم، رد پای مادیات و مسائل دنیوی را به خوبی در آن مشاهده می‌کنیم.

پوراسلامی عنوان کرد: اگر میان اصول و ارز‌ش‌های اسلام و دنیا دین اسلام را انتخاب کنیم دیگر دنیا در نظر ما بزرگ جلوه نمی‌کند و به راحتی می‌توانیم با صبر و شکیبایی به مقابله با مشکلات برویم.

انتهای پیام/80006/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول