اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

تجربه مدیران بخش مهمی از سازمان محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: تجربه‌های مدیران از بخش‌های مهم یک سازمان محسوب می‌شود.

تجربه مدیران بخش مهمی از سازمان محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در مراسم افتتاحیه طرح ملی آموزش و تربیت مدیران استان قزوین که امروز با حضور مهدوی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور و دیگر مسئولین ادارات دولتی استان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد با تأکید بر تکمیل بانک اطلاعات مدیران در استان قزوین اظهار کرد: بخش اعظم سرمایه یک سازمان تجارب ارزشمند مدیران است که با تخلیه این تجربیات و اطلاعات باید هر چه سریعتر بانک اطلاعات مدیران در استان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم باید در سرلوحه فعالیت‌های مدیران قرار بگیرد، افزود: برای انتقال تجارب 30 ساله مدیران به زیرمجموعه‌ها باید در برنامه‌ریزی‌های آموزشی توجه ویژه‌ای شود و قطعا کارهای خوب مدیریتی علی رغم اینکه رضایت‌مندی مردم را افزایش می‌دهد موجب تقویت و صیانت از نظام اسلامی خواهد شد.

استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: آموزش امری مهم و تعیین‌کننده است که امروز یکی از موضوعات محوری نیروی انسانی محسوب می‌شود و آموزش باید در مسیر هدایت و نیازهای سازمان قرار گیرد زیرا این امر مهم‌ترین سرمایه یک سازمان است.

وی عنوان کرد: در استان قزوین برای انتخاب افراد برای شرکت در دوره‌های تربیت مدیر به شاخص‌هایی چون سازمان‌پذیری، مقبولیت سازمانی، بهره‌مندی از استعداد و توانایی و انگیزه خدمت به مردم باید توجه شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه محور فعالیت همه دولت‌ها پس از انقلاب اسلامی این بوده که بی‌منت و با هزینه کمتری به مردم خدمت کنند اضافه کرد: این خدمتگزاری نیازمند تربیت مدیرانی توانمند و کارآمد است تا بتوان به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات داد.

انتهای پیام/77004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول