اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اعلام کرد

توسعه شهرک صنعتی حکیمیه در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از توسعه شهرک صنعتی حکیمیه بویین زهرا خبر داد.

توسعه شهرک صنعتی حکیمیه در بویین زهرا

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توسعه شهرک‌سازی در شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: تا پیش از آغاز دولت‌های نهم و دهم اقدامات بسیار اندکی در حوزه نواحی صنعتی این شهرستان به انجام رسیده بود که نسبت به میزان رشد استانی درصد ناچیزی بود اما در طول سال‌های اخیر با تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار، مسئولان شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت‌ها و اقدامات در نواحی صنعتی بویین زهرا توسعه و دهک‌های آماری نیز افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت توسعه صنعتی افزود: شهرک صنعتی حکیمیه با مساحتی بالغ بر 417 هکتار هم‌اکنون در بخش مرکزی این شهرستان توسط مهندسان و متخصصان این شرکت طراحی و احداث شده است که در حوزه جذب سرمایه‌گذار نیز تاکنون بیش از 14 عنوان عقد قرارداد برای واگذاری زمین از سوی متقاضیان با شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان قزوین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه به عرصه‌های عمرانی و شهرک‌سازی در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر تاکنون مراحل مختلف مربوط به اصلاح معابر و خیابان‌ها، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، راه‌اندازی، گسترش شبکه داخلی آبرسانی، راه‌اندازی سیستم گازرسانی عمده در کارخانه‌ها، واحدها و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی فعال در شهرک صنعتی شهر دانسفهان نیز تکمیل و به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: در حوزه شهرستان آوج نیز بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان تا به امروز در راستای شهرک‌سازی هزینه شده است که راه‌اندازی شبکه گازرسانی این شهرک با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان عملیاتی و انجام شده است.

ناصحی ادامه داد: همچنین 14 هکتار از زمین‌های این شهرستان نیز با برنامه‌ریزی در مسیر توسعه قرار گرفته‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: تا امروز بالغ بر 27 قرارداد با متقاضیان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی آوج منعقد شده است.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول