اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

کلنگ شهرک صنعتی جدید مبارکه زده می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در استان اصفهان بیش از پنج سال بود که مصوبه هیئت دولت را دارد، گفت: به زودی کلنگ شهرک صنعتی جدید مبارکه زده می‌شود.

کلنگ شهرک صنعتی جدید مبارکه زده می‌شود

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی دیگری در کنار شهرک صنعتی موجود در شهرستان مبارکه در استان اصفهان می‌تواند حلال مشکلات بسیاری در این منطقه باشد، اظهار کرد: معضل بیکاری در استان اصفهان با ایجاد چنین شهرک‌هایی مرتفع می‌شود و موجبات رشد اقتصادی را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به ایجاد یک شهرک صنعتی دیگر در شهرستان مبارکه گفت: ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در استان اصفهان بیش از پنج سال بود که مصوبه هیئت دولت را به همراه داشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان این مطلب که شهرک صنعتی دوم در شهرستان مبارکه در زمینی به وسعت 100 هکتار پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تسریع در ساخت این شهرک از مطالبات اصلی مردم بوده چرا که اثر مستقیمی بر بالا رفتن درآمد افراد و رفع مشکل بیکاری در این منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک شهرک صنعتی در کنار شرکت فولادمبارکه به تولید صنایع پایین دست فولاد کمک بسیاری می‌کند، افزود: متأسفانه به دلیل اختلافاتی که بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت عمران شهر مجلسی وجود داشت ایجاد این شهرک با تأخیر پنج ساله مواجه شد.

ایرانپور با بیان اینکه پیمانکار پروژه ساخت شهرک صنعتی  جدید شهرستان مبارکه مشخص شده است، گفت: به زودی شاهد کلنگ زنی این شهرک جدید که از وعده‌های انتخاباتی به مردم هستیم.

وی ادامه داد: طرح ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در مبارکه از سال 86 مقارن با نخستین سفر رئیس جمهور به استان اصفهان بوده که تاکنون به دلیل اختلافات بسیار و بی توجهی مسئولان بی نتیجه مانده و امیدواریم با لطف مسئولان هر چه سریع‌تر شاهد کلنگ زنی این پروژه باشیم. 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس یادآور شد: برطرف شدن مشکلات در کشور در برخی مواقع با ایجاد شهرک‌های صنعتی امکان پذیر می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رفع مشکل بیکاری در کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول