اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان زنجان:

بازار اوگاندا زمینه مناسبی برای ورود محصولات کشاورزی و تخصص‏های پزشکی زنجان دارد

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق تعاون زنجان با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان گفت: بازار اوگاندا زمینه مناسبی برای ورود محصولات کشاورزی و تخصص‏های پزشکی استان را دارد.

بازار اوگاندا زمینه مناسبی برای ورود محصولات کشاورزی و تخصص‏های پزشکی زنجان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن جاویدان ظهر امروز در چهارمین جلسه اعضای کارگروه میز آفریقا در بخش اوگاندا اظهار داشت: کشور اوگاندا ظرفیت‏های اقتصادی مناسبی دارد و باید برای ورود به بازار‏های این کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به توافقات صورت گرفته برای فعالیت‏های اقتصادی با کشور اوگاندا اشاره کرد و افزود: بعد از بررسی‏های لازم پنج محور برای فعالیت در این کشور تصویب شده است.

دبیر اتاق تعاون زنجان به اهمیت فعالیت در بخش‏های مختلف در قاره آفریقا اشاره کرد و یادآور شد: اوگاندا زمینه مناسب برای ورود محصولات کشاورزی و تخصص‏های پزشکی استان را دارد.

جاویدان با تاکید بر شناسایی زمینه‏های مناسب برای فعالیت اقتصادی در اوگاندا، یادآور شد: در جهت تحقق ورود اقتصادی و فنی استان به کشور اوگاندا فعالیت‏های مناسبی صورت گرفته است.

وی همچنین خواستار اقدامات مناسب برای تسریع پروژه‌های در دست اجرا شد و گفت: با حمایت‏های لازم این مشکلات کاهش خواهد یافت.

دبیر اتاق تعاون زنجان با بیان اینکه نظام درمانی استان ظرفیت‏های بسیاری برای ورود به بخش پزشکی اوگاندا دارد، گفت: بخش پزشکی استان بررسی‏های خوبی از وضعیت نظام درمانی اوگاندا انجام داده است.

جاویدان ادامه داد: تخصص‏های پزشکی استان با راه‌اندازی و شروع به کار کلینیک پزشکی در اوگاندا ارائه خدمات خواهد کرد.

وی به پیشرفت فیزیکی مناسب کلینیک پزشکی اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبیر اتاق تعاون زنجان بر ضرورت ایجاد برنامه زمان‌بندی مناسب برای اتمام این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: باید مشکلات موجود در روند پیشرفت کند این پروژه بررسی شود.

جاویدان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کشور اوگاندا برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است و اتاق تعاون آمادگی لازم برای تامین مالی بررسی‏های  میدانی سرمایه‌گذاران خصوصی را دارد.

انتهای پیام/73002/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول