اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی گلستان خبر داد

اجرای طرح الگوی کشت در 20 هزار هکتار از اراضی تعاونی‎های تولید گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان از اجرای طرح الگوی کشت در سطح 20 هزار هکتار از اراضی تعاونی‎های تولید خبر داد.

اجرای طرح الگوی کشت در 20 هزار هکتار از اراضی تعاونی‎های تولید گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی رجایی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: عملیات تسطیح لیزری با همکاری مدیریت آب و خاک در سطح یک‌هزار و 300 هزار هکتار از اراضی گلستان اجرا شد.

وی از تشکیل تعاونی‎های تولید به استعداد 20 واحد در استان خبر داد و یادآور شد: این تعاونی‎ها با هدف جلوگیری از خرد شدن اراضی، افزایش تولید و استفاده بهینه از عوامل تولید در سال‌جاری شکل گرفته است.

مدیرکل تعاون روستایی گلستان بیان داشت: پروژه‎های آبیاری تحت‎فشار در حوزه تعاونی‎های تولید در سطح 10 هزار هکتار اجرا شد که از مهمترین برنامه‎های سال‌جاری تعاون روستایی بوده است.

رجایی ایجاد و بهره‎برداری از مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی، خرید توافقی محصولات کشاورزی، دامی، بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی همچنین طرح توسعه و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی و دامی را از دیگر فعالیت‎های تعاون روستایی گلستان عنوان کرد.

وی از تجهیز و تکمیل زیرساخت‎های موردنیاز تعاونی‎های گلستان خبر داد و یادآور شد: تلاش شده تا صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، دام و طیور در سطح تشکل‎های استان توسعه و گسترش پیدا کند.

مدیرکل تعاون روستایی گلستان با بیان اینکه صندوق‎های تعاون روستایی ایرانیان در شعب استقرار پیدا کرده است ابراز داشت: واحدهای اعتباری شبکه در سطح استان در راستای تامین منابع مالی موردنیاز شبکه توسعه پیدا کرده است.

رجایی در پایان اظهار داشت: شبکه تعاونی روستایی به دلیل مردمی بودن آن در تولید و توزیع یکی از نقاط برجسته نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است که با تقویت این شبکه امیدواریم به روند توسعه‎ای گلستان رشد و شتاب بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول