اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

دشمن برای بی‎دین کردن جوانان به شدت هزینه کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: تخریب دین و باورهای دینی مردم راهبرد دشمن در ایران است و آنها برای بی‎دین کردن جوانان این مرز و بوم به شدت هزینه کرده‎اند.

دشمن برای بی‎دین کردن جوانان به شدت هزینه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع خواهران بسیجی گرگان اظهار داشت: آمریکا سه راهبرد بر علیه ایران اعلام کرده که این راهبردها کاملاً مشهود است.

وی تخریب وحدت بین اقوام، مذاهب و آحاد مردم را از راهبردهای اساسی دشمن بر علیه ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمنان برای جنگ بین شیعه و سنی سرمایه‎گذاری‎های زیادی کرده‎اند که همه باید هوشیار باشیم.

آمریکا دلسوز من و شما نیست که بخواهد به معرفی شیعه و سنی بپردازد

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: آمریکا شبکه‎ای به نام اهل‎بیت به راه انداخته که یک نفر در ظاهر شیعه ایرانی در این شبکه گذاشته شده است و آنچه که وهابیت می‎خواهد از چهره شیعه تبلیغ کند به زبان این فرد به ظاهر شیعه گفته می‎شود و به شدت علیه شیعه در این شبکه به اهل سنت توهین می‎کنند و مطالب دروغ و تفرقه‎انگیز می‎زنند.

بابایی اضافه کرد: علاوه بر این در سایت ماهواره‎ای شبکه‎ای به عنوان وصال نیز تولید شده که به شدت علیه شیعه فعال است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دلسوز من و شما نیست که بخواهد به معرفی شیعه و سنی بپردازد خاطرنشان کرد: اگر می‎خواهید شیعه را بشناسید در فرمایشات امام راحل، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهید بهشتی و آیت‎الله مصباح هزاران هزار مطلب در این باره آمده است.

نقشه‎های دشمن خنثی شده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان خطاب به مسئولان و مدیران دستگاه‎های اجرایی متذکر شد: تخریب روی امید به آینده از دیگر راهبردهای دشمنان است که به لطف الهی خیلی از نقشه‎های دشمن در این زمینه خنثی شده است.

بابایی افزود: وقتی وارد دانشگاه می‎شویم و با دانشجویان صحبت می‎کنیم می‎بینیم که دانشجویان دو سال اخیر نسبت به دانشجویان چهار سال گذشته از لحاظ امید به آینده فرق دارند حتی روحیه بهتری نسبت به آینده دارند.

وی با ابراز تاسف از اینکه در تبلیغ بسیار ضعیف عمل شده است عنوان کرد: دشمن کارهای کوچک خود را آن چنان تبلیغ می‎کند ولی در جامعه ما کارهای بزرگی صورت می‎گیرد ولی متاسفانه به خاطر تبلیغات ضعیف، مردم از آنها بی‎اطلاع هستند.

بسیج در تمام زمینه‎ها فعال است

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: بعضی از کشورها اصلاً در جنگ حضور نداشتند ولی برای خودشان و قهرمانان گمنام‎شان یادمانی ساخته‎اند اما ما شهید داریم، شهید زنده هم داریم ولی نسبت به آن بی‎تفاوت هستیم.

بابایی با تاکید بر اینکه بسیج در تمام زمینه‎ها فعال است گفت: وقتی روحیه بسیجی در جامعه حاکم شود پیروزی و پیشرفت حتمی است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول