اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان:

توجه به مسائل فرهنگی اولویت شهرداری همدان است

خبرگزاری فارس: شهردار همدان گفت: توجه به مسائل فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه‌های شهرداری است و سعی می‌کنیم پروژه‌های مناسبی را به شهروندان هدیه کنیم.

توجه به مسائل فرهنگی اولویت شهرداری همدان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمسعود عسگریان بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار همدان از یادمان عین‌القضات در همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در کنار طرح‌های عمرانی به مسائل فرهنگی و هنری نیز اهمیت قائل است و مجموعه حاضر مهمترین و عظیم‌ترین فرهنگسرای شهرداری همدان محسوب می‌شود.

وی افزود: چون این مجموعه به نام عین‌القضات همدانی بود در این مکان تندیس و سنگ قبری برای یادبود این چهره شهیر همدانی به اجرا در آمده است.

شهردار همدان در ادامه سخنانش در خصوص تقاطع غیر همسطح بلوار آیت‌الله نجفی نیز گفت: این تقاطع بزرگترین و مهمترین تقاطع غیر همسطح استان محسوب می‌شود و محور تلاقی حوزه درون‌شهری و برون‌شهری است.

وی ادامه داد: بیشترین تردد وسایل نقلیه استان در این محور انجام می‌شود و احداث این تقاطع نقطه عطفی در آسان‌سازی حمل و نقل همدان و غرب کشور خواهد بود.

عسگریان در ادامه بازدید استاندار همدان از مجموعه ورزشی بانوان گفت: طوری برنامه‌ریزی شده که همه بانوان شهر از این مجموعه استفاده کنند و پارک مختص بانوان است.

در حاشیه دیدار استاندار از مجموعه ورزشی بانوان مدیرکل امور بانوان استانداری همدان نیز اظهار داشت: مجموعه ورزشی و پارک فقط باید در اختیار بانوان باشد و آقایان در امور آن دخالتی نکنند.

پروانه رضاقلی‌زاده در ادامه با اشاره به ساختمان درون باغ خریداری شده برای مجموعه ورزشی بانوان گفت: بهترین کاری که می‌توان برای این ساختمان تعریف کرد این است که تبدیل به رستوران مختص بانوان شود.

در ادامه این بازدیدها استاندار همدان از مرکز آموزش هتلداری مریانج بازدید کرد که در این مراسم مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: مرکز آموزش هتلداری مریانج فقط آموزشی نیست و در کنار آموزش به تفریح هم اهمیت می‌دهد.

سید مهدی باقری افزود: همگام با آموزش باید به فکر درآمدزایی و تأمین مخارج مرکز هم بود و اینجا مکانی آموزشی، تفریحی و توریستی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم این مرکز را به عنوان پایلوت غرب کشور معرفی کنیم، گفت: این پروژه مبلغ 200 میلیون تومان برای تکمیل نیاز دارد که اگر این مبلغ به صورت امانی هم در اختیار ما قرار گیرد بعد از اتمام پروژه این مبلغ را عودت می‌دهیم.

انتهای پیام/2499/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول