اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر تاکید کرد

پاسخ‌گویی به شبهات جوانان در اولویت مسائل فرهنگی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با بیان اینکه تاکنون برای پاسخگویی به شبهات دینی و فرهنگی در شوشتر اقدامی نشده، گفت: این مسئله باید در اولویت برنامه‌های متولیان حوزه فرهنگی قرار گیرد.

پاسخ‌گویی به شبهات جوانان در اولویت مسائل فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز ظهر در جلسه مشترکی با رئیس شورای فرهنگ عمومی به مناسبت سالگرد صدور دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: پاسخ‌گویی به مسائل و شبهات فرهنگی در شوشتر مغفول مانده است.

وی افزود: هیچ اقدامی برای رفع شبهات به ویژه در نسل جوان انجام نشده و در فعالیت فرهنگی در این حوزه بسیار ضعیف عمل شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه دشمن در حال ایجاد شبهه در جامعه است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد شبهه در جامعه جوانان را از راه صحیح اسلام خارج کند و لازم است خدعه‌های دشمن در عرصه فرهنگی را با مبارزه جدی با شبهات دینی بی اثر کنیم.

دهدار افزود: دشمن با جسارت تمام در حال فعالیت‌های ضدفرهنگی در جامعه اسلامی است و مردم هم خود از این وضعیت ناراضی و برای آینده فرهنگی جوانانشان نگران هستند.

برنامه‌ریزی برای مسائل فرهنگی 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در مسائل فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی زیرساختی و بسترسازی هستیم و جامعه را باید مطابق با سنت حاکم بر آن به سوی مسائل فرهنگی سوق داد.

وی با اشاره به مسئله برگزاری نماز عید فطر در شوشتر گفت: در عید سعید فطر گذشته ناهماهنگی‌ها در بخش برگزاری نماز بسیار مشهود بود و بهتر بود بر اساس رویه سنتی موجود در شهر اقدام می‌شد.

دهدار تاکید کرد: برگزاری نماز عید فطر در یک مکان مجتمع و تمرکز بسیار کار شایسته‌ای بود، ولی به نحوی با مسائل و سنت‌های موجود در شوشتر همخوانی نداشت.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول