اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

141 آموزشگاه شهرستان بهار هوشمندسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در حال حاضر 141 آموزشگاه شهرستان بهار هوشمندسازی شده است.

141 آموزشگاه شهرستان بهار هوشمندسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در سطح شهرستان 73 آموزشگاه ابتدایی با 300 کلاس درس و 6 هزار و 500 نفر دانش‌آموز، 35 آموزشگاه راهنمایی با 91 کلاس درس با یک‌هزار و 876 دانش‌آموز و 26 آموزشگاه متوسطه با 102 کلاس درس و دو هزار و 35 نفر دانش‌آموز وجود دارد.

وی ادامه داد: در این شهرستان 14 هنرستان فنی و حرفه‌ای کار و دانش با 48 کلاس درس و با 848 نفر هنرجو وجود دارد که 55 درصد دانش‌آموزان شهرستان در رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار اضافه کرد: در سال تحصیلی 90-91 در مقطع راهنمایی 98.54 درصد قبولی داشته‌ایم که رتبه سوم استان را کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: این شهرستان در مقطع پیش دانشگاهی با 92.56 درصد قبولی رتبه ششم استان همدان را به دست آورده‌ است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ادامه داد: امسال قبولی شهرستان بهار در کل رشته‌ها در کنکور 59.9 درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در 141 آموزشگاه شهرستان بهار هوشمندسازی صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان بهار نیز با اشاره به اهمیت علم‌آموزی گفت: توجه به علم در جامعه اصل مهمی است و با سواد به توسعه پایدار خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: آموزش و پرورش به رسالت پیامبران نزدیک است که معلمان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی اظهار داشت: امروز به پرورش باید توجه وی‍ژه‌ای کنیم چراکه دشمن از طریق پرورش نادرست و غیر اسلامی جوانان ما را هدف قرار داده که باید همه با هم دست به دست هم داده و این سیستم را یاری کنیم تا هوشیارانه توطئه‌های آنان خنثی شود.

فرماندار بهار نیز گفت: باید تمام دستگاه‌ها یاری‌گر این سیستم باشند تا با پرورش نیروی انسانی مناسب کشور به رشد و پیشرفت برسد.

نصرت‌الله گلکارزاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مملکت هستند و دشمن به صورت مستقیم این قشر را هدف قرار داده است و باید در این زمینه مراقب بود.

انتهای‌پیام/2499/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول